//
کدخبر: ۳۸۵۴۲۱ //
در نشست مسئولان استان کرمانشاه و وزیر نفت بررسی شد،

پیگیری راه اندازی پتروپالایش آناهیتا؛ طرحی که ۱۰ هزار شغل ایجاد می‌کند

استاندار کرمانشاه و نایب رئیس و عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در نشستی با وزیر نفت و مسئولان قرارگاه خاتم الانبیاء و صندوق توسعه ملی، مهمترین طرح ها و مسائل استان در حوزه وزارت نفت از جمله پتروپالایش آناهیتا را پیگیری کردند.

پیگیری راه اندازی پتروپالایش آناهیتا؛ طرحی که ۱۰ هزار شغل ایجاد می‌کند
به گزارش فرتاک نیوز،

محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه، عبدالرضا مصری نایب رئیس و محمد رشیدی عضو هیات رئیس مجلس روز دوشنبه ۱۷ بهمن درنشست با جواد اوجی وزیر نفت، مهمترین طرح ها و مسائل استان در حوزه این وزارتخانه از جمله راه اندازی پتروپالایش آناهیتا را پیگیری کردند.

با هدف پیگیری عملیاتی و به نتیجه رسیدن وضعیت پتروپالایش آناهیتا، سردار سیدحسین هوش السادات فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء و میرمحمد صادقی عضو هیات عامل و معاون بانکی و اعتباری صندوق توسعه ملی هم در این نشست حضور داشتند تا حوزه عمرانی و تامین اعتبار این طرح کلان با سرعت بیشتری به نتیجه برسد.

در این جلسه که جمع دیگری از مسئولات وزارت نفت، قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء و صندوق توسعه ملی هم حضور داشتند، درخصوص تامین مالی بودجه استان با تهاتر وزارت نفت و پیگیری وظایف و مسولیت اجتماعی این وزارتخانه و صنایع بزرگ در برابر مسائل استان کرمانشاه هم گفتگو و تصمیمات مقتضی گرفته شد.

پتروپالایش آناهیتا از طرح های تحول آفرین استان است که طی بیش از ۱۶ سالی که از تصویب آن می گذرد، چندین بار برای آغاز عملیات اجرایی آن تلاش شده اما به نتیجه نرسیده است.

اتفاقی که اگر اکنون رقم بخورد، ۱۰ هزار فرصت شغلی ایجاد می کند و البته با توجه به گستردگی کار، حتی شروع عملیات اجرایی طرح هم می تواند چند هزار شغل و درآمد بوجود آورد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۵۴۲۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان