//
کدخبر: ۳۸۴۳۹۸ //

این بانک‌ ها هیچ وامی پرداخت نمی‌ کنند!

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: در مورد توقف پرداخت وام های خرد توسط بانک ها تذکر می دهم چرا که هیچ تسهیلاتی پرداخت نمی شود. این موضوع به ویژه در مورد بانک های خصوصی از جمله پاسارگاد و پارسیان صادق است و ماه ها می گذرد که مردم در انتظار دریافت وام از آنها هستند اما هیچ توجهی صورت می گیرد.

این بانک‌ ها هیچ وامی پرداخت نمی‌ کنند!
به گزارش فرتاک نیوز،

رضا تقی پور در تذکر شفاهی در صحن علنی مجلس گفت: عمل زشت و نفرت پراکنی عاملان توهین به ساحت مقدس قرآن کریم در کشورهای مدعی آزادی به بهانه آزادی بیان را محکوم می کنیم و به آنها می گوییم قرآن نور هدایت ملت‌ها است و این اقدامات پست و سخیف شما نشانه سقوط کامل ارزش ها در نظام های رو به اضمحلال است.

وی در تذکری به رئیس بانک مرکزی عنوان کرد: درباره کنترل حجم نقدینگی تذکر می دهم، چرا که باعث کاهش ارزش پول ملی می شود. همچنین باید از خلق پول توسط بانک ها به ویژه بانک های خصوصی جلوگیری شود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: مدتی است پرداخت وام های خرد توسط بانک ها متوقف شده و ماه هاست مردم در انتظار دریافت تسهیلات هستند اما هیچ توجهی صورت نمی گیرد.در مورد توقف پرداخت وام های خرد توسط بانک ها تذکر می دهم چرا که هیچ تسهیلاتی پرداخت نمی شود. این موضوع به ویژه در مورد بانک های خصوصی از جمله پاسارگاد و پارسیان صادق است و ماه ها می گذرد که مردم در انتظار دریافت وام از آنها هستند اما هیچ توجهی صورت می گیرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۴۳۹۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان