//
کدخبر: ۳۸۳۳۶۸ //
رصد بازار خودروهای داخلی؛

افزایش ۳۵ میلیون تومانی شاهین در یک روز + جدول قیمت

رصد بازار خودرو از رشد یک تا 35 میلیون تومانی سایپایی‌ها در بازار حکایت دارد، روندی که استارت آن از روز گذشته شد و امروز هم ادامه داشت.

افزایش 35 میلیون تومانی شاهین در یک روز + جدول قیمت
به گزارش فرتاک نیوز،

با ارزیابی بازار خودرو می توان گفت امروز «شاهین» بیشترین رشد قیمت در بازار را داشت و این رشد موجب شد تا این خودرو از مرز نیم میلیاردی عبور کند.

فعالان بازار خودرو معتقدند نوسان نرخ دلار و نامشخص بودن وضعیت بازار خودرو موجب شده تا شاهد افزایش مجدد قیمت سایپایی‌ها در بازار امروز باشیم هرچند این نوسان کمی آرامتر از روز گذشته صورت گرفت با این وجود تمام محصولات سایپا را در برگرفت. به گفته فعالان بازار خودرو نوسان نرخ دلار هم در رشد نرمتر در بازار خودرو اثرگذار بوده است. 

قیمت محصولات سایپا در بازار

خودروهای «شاهین»، «کوییکR» ، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا» محصولاتی هستند که امروز مورد ارزیابی قرار گرفتند.

قیمت «شاهین» امروز در بازار با رشد 35 میلیون تومانی در بازار به 535 میلیون تومان رسید. شاهین روز گذشته در بازار کمترین رشد قیمت را داشت و با وجود اینکه پیش فروش این خودرو در هفته جاری دستور کار قرار گرفته، اما این اقدام هم نتوانست مانع افزایش قیمت آن شود.

از سوی دیگر ارزیابی بازار نشان دهنده آن است که امروز «ساینا» با رشدی یک میلیون در بازار 312 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

اما رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که «کوییکR» هم در بازار 323 میلیون تومان قیمت گذاری شد و رشدی 8 میلیونی را تجربه کرد و «کوییک معمولی» هم با رشد 4 میلیونی در بازار 315 میلیون قیمت خورد. اما در میان خانواده تیبا «تیبا صندوقدار» در بازار 313 میلیون تومان قیمت خورد و رشد 3 میلیونی را ثبت کرد و «تیبا 2 معمولی» هم در بازار 318 میلیون تومان دست به دست شد و رشدی 4 میلیونی را تجربه کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: اقتصاد نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۳۳۶۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان