//
کدخبر: ۳۷۷۰۵۷ //

طغیان «شاهین» در بازار آرام! + جدول قیمت

رصد بازار از آرام شدن قیمت سایپایی‌ها حکایت دارد، با این حال ارزیابی‌های صورت نشان دهنده تداوم رشد قیمت «شاهین» است.


طغیان «شاهین» در بازار آرام! + جدول قیمت
به گزارش فرتاک نیوز،

طی یک هفته گذشته به دفعات شاهد رشد قیمت در بازار خودرو بودیم و این روند هرچند امروز کنترل شد، اما «شاهین» به روند رکوردشکنی خود ادامه داد و امروز هم رشدی 6 میلیون تومانی را ثبت کرد، براساس ارزیابی بازار «تیبا صندوقدار» هم امروز رشد یک میلیون داشت به روند رو به رشد خود ادامه داد. روند بازار خودرو امروز در حالی رقم خورد که نرخ دلار نوسان اندک رو به بالا داشت. از سوی دیگر به گفته فعالان بازار خودرو همچنان بازار خودرو بدون مشتری است و خبری از خرید و فروش نیست و بازار خودرو در رکود بسر می برد.

قیمت محصولات سایپا در بازار

خودروهای «شاهین»، «کوییکR» ، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا» محصولاتی هستند که امروز مورد ارزیابی قرار گرفتند.

خودرو «شاهین» در بازار امروز با رشد 6 میلیون 409 میلیون تومان قیمت خورد «شاهین» از ابتدای هفته جاری به دفعات با رشد قیمت روبرو بود و حالا 400 میلیون تومان را رد کرده است . اما «ساینا» بدون تغییر در بازار 231 میلیون تومانی دست به دست شد. ارزیابی بازار نشان دهنده آن است که در میان خانواده کوییک هم امروز «کوییکR» در بازار بدون تغییر  237 میلیون تومانی باقی ماند و قیمت  «کوییک معمولی» با رشد یک میلیونی به 231 میلیون تومان رسید. امروز قیمت «تیبا صندوقدار» هم با افزایش یک میلیونی در بازار 223 میلیون تومان شد و «تیبا 2 معمولی» هم بدون تغییر در بازار 228 میلیون در بازار دست به دست شد.

سایپا 13

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: اقتصاد نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۷۰۵۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان