//
کدخبر: ۳۸۲۶۴۵ //

گوشت تنظیم بازار با قیمت ۱۴۲هزار تومان + جزئیات

معاون شرکت پشتیبانی امور دام گفت: گوشت گوسفندی منجمد با قیمت هر کیلوگرم ۱۴۲ هزار تومان بدون محدودیت در کل کشور در حال توزیع است.

گوشت تنظیم بازار با قیمت ۱۴۲هزار تومان + جزئیات
به گزارش فرتاک نیوز،

محمد جعفری  معاون بازرگانی داخلی شرکت پشتیبانی امور دام اظهار داشت: توزیع گوشت گوسفندی و گوساله با قیمت مصوب در حال توزیع است و بدون محدودیت وزنی و در حد نیاز و کشش بازار این اقدام ادامه خواهد داشت.

وی افزود: با توجه به اینکه ذخایر استراتژیک گوشت در وضعیت مناسبی قرار دارد، توزیع این محصولات با قیمت مصوب در کل کشور انجام می شود و محدودیتی برای توزیع در استان های مختلف و حجم تقاضا وجود ندارد.

معاون بازرگانی داخلی شرکت پشتیبانی امور دام ادامه داد: ذخایر استراتژیک که در بازار در حال توزیع است، این ذخایر از منابع داخلی و خارجی تامین شده و در بازار توزیع می‌شود.

وی تصریح کرد: قیمت هر کیلوگرم گوشت گوساله مخلوط ۱۴۵ هزار تومان است (قیمت سردست و ران کمی تفاوت دارد)، نرخ گوشت گوسفندی مخلوط نیز ۱۳۵ هزار تومان است که درب سردخانه های شرکت پشتیبانی امور دام به توزیع کنندگان تحویل داده می شود.

جعفری  گفت: توزیع کنندگان این محصولات می توانند حداکثر ۷ هزار تومان بابت سود خرده فروشی این محصولات اضافه کرده و به دست مردم برسانند.

بنابراین گزارش مردم برای خرید گوشت با قیمت های مصوب یاد شده به میادن میوه و تره بار  و مراکز خرده فروشی که در این فروش این طرح مشارکت دارند، مراجعه کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۲۶۴۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان