//
کدخبر: ۳۸۲۲۱۷ //

پیش‌ بینی بورس فردا شنبه ۲۴ دی ۱۴۰۱

بورس چهارشنبه پس از پشت سر گذاشت روزهای صعودی، هفته خود را با رنگ سرخ به پایان رساند. بورس فردا چگونه خواهد بود؟

پیش‌ بینی بورس فردا شنبه 24 دی 1401
به گزارش فرتاک نیوز،

برای پیش بینی بورس فردا باید ببینیم چه اتفاقاتی در بورس امروز رخ داد و چه اتفاقاتی در بورس فردا تاثیرگذار خواهد بود و سپس با توجه به مجموع این اتفاقات ببینیم چه چیزی در انتظار بورس فردا است.

بورس تهران تهران در روز چهارشنبه برخلاف روزهای قبل خود، آخر هفته سرخی را تجربه کرد که بیشتر به واسطه انتشار لایحه بودجه ۱۴۰۲ بود اما در پشت پرده نیز اتفاقات تلخ‌تری در حال رخ دادن بودند. شاخص کل بورس در آخرین روز کاری هفته جاری با کاهش ۰.۹۷ درصدی همراه شد تا در ارتفاع ۱.۶۵۲ میلیون واحدی قرار بگیرد. در سمت دیگر اما شاخص هم‌وزن با وجود عقب‌گرد از سقف روزانه، توانست خود را در محدوده مثبت حفظ کند و با ثبت یک بازدهی مثبت ۰.۱۱ درصدی، همچنان بالای کانال نیم میلیون واحدی بماند. ارزش معاملات اما فعلا وضعیت مناسبی دارد و با نمایش عدد ۱۱۰۹۰ میلیارد تومانی، دومین رکورد ارزش معاملات در سال ۱۴۰۱ را به نمایش گذاشت اما در سمت دیگر شاهد خروج ۴۲۵ میلیارد تومانی سرمایه از سمت کدهای حقیقی بودیم.

روز چهارشنبه برای اقتصاد کشور و بازار سرمایه، روز خاصی محسوب می‌شد زیرا دولت پس از کش و قوس‌های فراوان، بالاخره لایحه بودجه سال آینده که مهم‌ترین سند مالی کشور محسوب می‌شود را به صحن علنی مجلس تقدیم کرد و ساعاتی پس از آن نیز بندهای آن به صورت رسمی منتشر شد. شروع بازار از همان ابتدا با فشار بیشتر عرضه‌ها نسبت به تقاضا کار خود را آغاز کرد اما به مرور فروشندگان قدرت بیشتری گرفتند و همزمان با انتشار لایحه بودجه شاهد رنج‌های منفی نسبتا سنگینی بودیم. از سمتی نکته‌ای که بسیار جلب توجه می‌کرد، صف فروش خودروسازان اصلی بورس تهران بود که پس از یک دوره صعودهای امیدوارکننده، فشار فروش زیادی را تجربه کردند. حال با بررسی مهم‌ترین اتفاق‌های رخ داده در روزهای گذشته به پیش‌بینی بورس فردا خواهیم پرداخت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۲۲۱۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان