//
کدخبر: ۳۷۷۴۵۹ //

این خودرو ۵۱ میلیون تومان گران شد/ قیمت پراید چقدر افزایش بافت؟

بررسی نوسانات قیمتی در بین خودروهای پراید در بازه زمانی ۴۵ روزه حاکی از آن است که خودروهای این گروه در این مدت به طور میانگین ۲۱ میلیون تومان گران شده‌اند.


این خودرو 51 میلیون تومان گران شد/ قیمت پراید چقدر افزایش بافت؟
به گزارش فرتاک نیوز،

نوسانات قیمتی در بازار خودرو در روزهای پایانی هفته متوقف شده‌است و در ۲۴ ساعت گذشته هیچ کدام از خودروهای موجود در بازار افزایش قیمت را تجربه نکرده‌اند.

 گفتنی است که از ابتدای آبان ماه اوایل آذر ماه روند قیمت‌ها در بازار خودرو به شدت صعودی بوده‌است و برخی از خودروهای داخلی در بازه زمانی ۴۵ روزه افزایش قیمت بیش از ۵۰ میلیون تومانی را تجربه کردند.

بررسی نوسانات قیمتی در بین خودروهای پراید در بازه زمانی ۴۵ روزه حاکی از آن است که خودروهای این گروه در این مدت به طور میانگین ۲۱ میلیون تومان گران شده‌اند و خودروهای پژو نیز در این مدت به طور میانگین افزایش قیمت ۳۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی را تجربه کردند به طوری که پژو ۲۰۶ تیپ ۵ نیز از ابتدای آبان ماه تا امروز ۳۸ میلیون تومان گران شده‌است و این خودرو در حال حاضر ۴۱۲ میلیون تومان قیمت خورده‌است.

 
 

 

300*250 new
 

جهش این چنینی قیمت‌ها در سایر گروه‌های خودروهای داخلی از ابتدای آبان ماه تا امروز نیز قابل مشاهده‌است؛ خودروهای دنا در بازه زمانی ۴۵ روزه به طور میانگین ۵۱ میلیون تومان گران شده‌اند و خودروهای تیبا نیز در این بازه زمانی به طور میانگین ۲۰ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان گران شده‌اند و در بین خودروهای رانا نیز در این مدت به طور میانگین افزایش قیمت ۳۹ میلیون تومانی اتفاق افتاده‌است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۷۴۵۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان