//
کدخبر: ۳۷۷۳۸۵ //
استاندار کرمانشاه خبر داد:

جذب ۱۴۰ درصدی تسهیلات تبصره ۱۸ در استان کرمانشاه

استاندار کرمانشاه در جشن خودکفایی۱۵۰۰ خانواده تحت حمایت کمیته امداد از جذب ۱۴۰ درصدی تسهیلات تبصره ۱۸ در استان کرمانشاه خبر داد.

جذب ۱۴۰ درصدی تسهیلات تبصره ۱۸ در استان کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

"بهمن امیری‌مقدم" در جشن خودکفایی ۱۵۰۰ خانواده تحت‌حمایت کمیته‌امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه گفت:‌خودکفایی ۱۵۰۰ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته‌امداد در استان افتخار ماست و حمایت قضایی،پرداخت وام مسکن و ساخت و پیگیری مسکن محرومین ارزشمند است.

استاندار کرمانشاه افزود: در سال جاری از منابع قرض‌الحسنه دو هزار میلیارد‌ تومان تسهیلات در اختیار دو نهاد حمایتی قرار گرفت که خودکفایی ۱۵۰۰ نفر نشان از حمایت بانک‌ها و تلاش این نهادها در ایجاد اشتغال در استان دارد.

مقام عالی استان در ادامه با اشاره به اینکه بر اساس سند اشتغال باید امسال ۶۰۰۰ شغل‌خرد با اعتبار ۲۵۰۰ میلیارد تومان  در استات ایجاد می‌شد گفت: هم‌اکنون بیش از ۷۵۰۰ شغل در ایجاد شده است که جای تقدیر دارد.

امیری‌مقدم با اشاره به کاهش چهار درصدی نرخ بیکاری در استان نیز گفت: تاکنون ۱۴۰ درصد در جذب تسهیلات تبصره ۱۸ موفق بوده‌ایم و با احیا واحدهای راکد این واحدها نیز از دهه فجر نیروهای مورد نیاز خود را جذب خواهند کرد.

وی جذب منابع، هدفمند‌ کردن، ایجاد مشاغل دارای مزیت و نظارت مستمر را ازجمله کارهای مهم در راستای ایجاد اشتغال پایدار عنوان کرد و افزود: با اجرای این موارد از اهداف خود منحرف نخواهیم شد.

استاندار کرمانشاه در پایان با اشاره به ساخت ۱۴ هزار واحد مسکونی در دست اقدام استان نیز افزود: هم اکنون کار ساخت ۳۶۰ هزار واحد مسکونی در استان آغاز شده وکار ساخت ۱۱۰۰ واحد مسکونی نیز در دست اقدام است و با هدفگذاری انجام شده ساخت ۱۴ هزار واحد مسکونی در حال اجرا می‌باشد.

خبرنگار:طیبه‌دولت‌آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۷۳۸۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان