//
کدخبر: ۳۷۶۹۷۲ //

تازه ترین جزئیات از فروش فوری ایران خودرو

ایران خودرو جدیدترین طرح فروش خود را بدون حضور مادران استارت زد.

تازه ترین جزئیات از فروش فوری ایران خودرو
به گزارش فرتاک نیوز،

ایران خودرویی ها از امروز ( 12 آذرماه سال جاری ) آریسان 2 را برای سومین بار در دسترس متقاضیان قرار دادند. نکته قابل توجه این است که این طرح فروش تنها برای متقاضیان عادی برگزار می شود و دیگر خبری از اجرای این طرح برای مادران دارای دو فرزند و بیشتر و همچنین دارندگان خودروهای فرسوده نیست.

آبی های جاده مخصوص این طرح فروش خود را در قالب طرح فروش فوری برگزار می کنند. موعد تحویل خودروها 30 روزه در نظر گرفته شده است. در حالی مادران دارای دو فرزند و بیشتر و همچنین دارندگان خودروهای فرسوده امکان حضور در این طرح فروش را ندارند که در دو طرح فروش پیشین این خودروساز این امکان برای آنها وجود داشت.

نکته دیگر که در اجرای این طرح جلب توجه می کند امکان ثبت نام دارندگان پلاک فعال است. از زمانی که خودروسازان اقدام به عرضه محصولات خود از مسیر قرعه کشی کردند به جز تعداد محدودی طرح فروش، دارندگان پلاک فعال امکان ثبت نام نداشتند بنابراین از این حیث نیز این طرح فروش ایران خودرو جایگاه ویژه ای دارد. البته خودروساز ساکن کیلومتر 14 جاده مخصوص اعلام کرده هر کد ملی می تواند برای یک خودرو ثبت نام کند.

براساس اعلام ایران خودرویی ها این طرح فروش فوری از امروز تا روز 14 آذرماه 1401 در دسترس متقاضیان قرار دارد و مدیران ایران خودرو بنا ندارند برای این فروش فوری قرعه کشی برگزار کنند.

قیمت وانت آریسان در این طرح فروش همانند دو طرح گذشته 285 میلیون تومان اعلام شده است.

آبی هاب جاده مخصوص بعد از نواقصی که در وانت آریسان وجود داشت تولید این خودروی تجاری سبک را در خطوط تولید خود متوقف کرد و بعد از رفع نقص ها باردیگر این خودرو را با نام آریسان 2 روانه بازار کرده است.

با توجه به حضور محصولات زامیاد و همچنین وانت 151 ( وانت پراید ) محصول سایپا پیش بینی می شود متقاضیان از وانت آریسان 2 استقبال مناسبی داشته باشند.

گفتنی است، وانت آریسان2 ایران‌خودرو دوگانه‌سوز دارای موتور قوی XU7P-CNG، گیربکس تقویت شده BE، شاسی یک‌پارچه با کابین بار مجزا، زاپاس‌بند زیر کابین بار در انتهای خودرو، مخزن گاز 75 لیتری و باک بنزین 40 لیتری و افزایش شتاب در کنار کاهش مصرف است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۶۹۷۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان