//
کدخبر: ۳۷۶۹۵۵ //

اداره مالیاتی آذربایجان غربی ۸۸۸ درصد مالیات اضافه از شرکت ایرانپاش اخذ کرد

مدیرعامل ایرانپاش ارومیه با اشاره به برخی مشکلات این شرکت گفت: متاسفانه در سال 98، اداره مالیاتی به میزان 888 درصد مالیات اضافه از ایرانپاش اخذ کرد و باید هزینه اضافه را بازگرداند

اداره مالیاتی آذربایجان غربی 888 درصد مالیات اضافه از شرکت ایرانپاش اخذ کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

میرقاسم میرزاده در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شرکت ایرانپاش از سال 66 فعالیت خود را آغاز کرده و طی این سال ها به هیچ وجه زیر چتر بانک ها و نزول خواران نرفته است و با وجود اینکه کار خود را از زیر صفر آغاز کرده اما هم اکنون رکورد جهانی را در دست دارد و همواره در کنفرانس های بین المللی، پرچم کشورمان را بالا نگه داشته است.

وی با اشاره به اینکه این شرکت از دیدگاه رقابتی وارد میدان نشده است تصریح کرد: شرکت ایران پاش معمولا محصولی که در ایران وجود ندارد را تولید می کند و صفر تا 100 قالب سازی و طراحی در داخل کشور خودمان تولید می شود تا ارز از کشور خارج نشود.

مدیرعامل ایرانپاش ارومیه گفت: همچنین محصولات این شرکت به 35 کشور دنیا صادر می شود و با توجه به اینکه تولیدات ایرانپاش به کشور چین که خود صادرکننده بیشتر محصولات به تمامی دنیا است، صادر می شود، این خود یک افتخار برای کشورمان است.

میرزاده افزود: حتی محصولات ایرانپاش در آمریکا نیز مورد استفاده قرار می گیرد هر چند که نام ایران از روی محصول حذف می شود.

وی با تاکید بر اینکه کشورمان از توان و امکانات بالایی برخوردار است بیان کرد: در حالی که قاره اروپا تا این اندازه دارای منابعی مانند طلا و مس نیست.

مدیرعامل ایرانپاش ارومیه در ادامه با اشاره به برخی مشکلات این شرکت گفت: متاسفانه در سال 98، اداره مالیاتی به میزان 888 درصد مالیات اضافه از ایرانپاش اخذ کرد و باید هزینه اضافه را بازگرداند.

وی افزود: همچنین ایرانپاش دارای 850 نوع قالب محصول است که از سال 90، اداره استاندارد عنوان می کند که قالب آنها استاندارد نیست.

میرزاده در ادامه نیز اظهار داشت: هدف شرکت ایرانپاش در تولید این است که اجازه ورود دوباره مواد اولیه دست دوم و ضایعاتی به چرخه تولید را ندهد و حتی سطل زباله نیز از مواد اولیه و نوساخته می شود.

وی با اشاره به شعار سال رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین تصریح کرد: این در حالی است که متاسفانه برخی به شدت مانع تولید هستند و در این راه سنگ اندازی می کنند.

مدیرعامل ایرانپاش ارومیه در ادامه نیز گفت: از سالیان گذشته این شرکت به دنبال ایجاد شهرک صنعتی خصوصی بوده اما متاسفانه این مهم تاکنون محقق نشده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۶۹۵۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان