//
کدخبر: ۳۷۶۴۹۹ //

حقوق سربازان باید افزایش پیدا کند

عضو هیئت رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: حقوق سربازان باید ۶۰ تا ۹۰ درصد حقوق پایور باشد، اما سازمان برنامه و بودجه نسبت به افزایش حقوق سربازان اقدامی نمی‌کند.

حقوق سربازان باید افزایش پیدا کند
به گزارش فرتاک نیوز،

سید محسن دهنوی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه ۹ آذرماه) مجلس شورای اسلامی طی اخطار قانون اساسی، اظهار داشت: اخیراً با همکاری دولت و مجلس و در بررسی متمم قانون بودجه، پایه حقوق کارکنان دولت افزایش یافت که اقدامی بسیار خوب بود.

وی افزود: در بودجه سال ۱۴۰۱ مصوب کردیم که حقوق سربازان باید ۶۰ تا ۹۰ درصد حقوق پایور باشد. با توجه به اینکه پایه حقوق‌ها افزایش یافته است، متناسب با آن افزایش، باید حقوق سربازان هم افزایش پیدا کند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: متأسفانه سازمان برنامه و بودجه اقدامی برای افزایش حقوق سربازان انجام نمی‌دهد و حرف ما این است که نباید در این زمینه تبعیض قائل شویم.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: اگر به دلیل افزایش هزینه‌های زندگی حقوق‌ها را افزایش دادیم، سربازان هم نباید از این قاعده مستثنی باشند و حقوق آنان هم باید افزایش یابد.

دهنوی تصریح کرد: ما پیگیری کردیم اما سازمان برنامه و بودجه این موضوع را لحاظ نکرده و از رئیس مجلس شورای اسلامی درخواست می‌کنم توضیحاتی در این باره ارائه کند تا آنان این موضوع را برای سربازان نیز لحاظ کنند.

قالیباف در پاسخ به این تذکر گفت: رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی باید این موضوع را بررسی کند.

وی افزود: لایحه دولت برای اصلاح قانون بودجه و ترمیم حقوق بود و بر این اساس، کمیسیون برنامه و بودجه باید این موضوع را پیگیری و نتیجه را به ما اعلام کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۶۴۹۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان