//
کدخبر: ۳۴۱۴۱۰ //

افزایش حقوق سربازان در کار نیست؟

پارسال متوسط حقوق سربازان ۳۰۰ هزار تومان بود که این رقم امسال به ۱.۵ میلیون تومان رسید و سال بعد بالای ۳.۵ میلیون تومان خواهد شد.

افزایش حقوق سربازان در کار نیست؟
به گزارش فرتاک نیوز،

پارسال متوسط حقوق سربازان ۳۰۰ هزار تومان بود که این رقم امسال به ۱.۵ میلیون تومان رسید و سال بعد بالای ۳.۵ میلیون تومان خواهد شد.

حجت‌الاسلام میرتاج الدینی با رد برخی اخبار منتشر شده درخصوص منتفی شدن افزایش حقوق سربازان در سال آینده گفت: حقوق سربازان از محل تبصره ۷ بودجه تامین می‌شود و ارتباطی به موضوع خرید سربازی ندارد.

حجت الاسلام «محمدرضا میرتاج الدینی» گفت: مصوبه کمیسیون تلفیق درباره افزایش حقوق سربازان در سال آینده منتفی نشده است و در صورت تصویب مجلس و تایید شورای نگهبان در سال ۱۴۰۱ اجرایی می شود.

عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۱، از افزایش ۶۰ تا ۹۰ درصدی حقوق سربازان خبر داد و گفت: این افزایش بر مبنای وضعیت تاهل و منطقه ارائه خدمت آنها انجام می‌شود.

نایب رئیس دوم کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه ‌حقوق ماهیانه سربازان متاهل پنج میلیون تومان خواهد شد، گفت: ‌به‌طور میانگین حقوق سربازان نسبت به امسال سه برابر می‌شود؛ حقوق سربازان مجرد غیرعملیاتی نیز معادل ۶۰ درصد یک پایور، سربازان مجرد عملیاتی معادل ۷۵ درصد یک پایور و سربازان متاهل معادل ۹۰ درصد یک پایور خواهد شد.

عضو کمیسیون تلفیق اظهار داشت: ‌پارسال متوسط حقوق سربازان ۳۰۰ هزار تومان بود که این رقم امسال به ۱.۵ میلیون تومان رسید و سال بعد بالای ۳.۵ میلیون تومان خواهد شد.

وی ادامه‌داد: در سال ۱۴۰۱، هیچ سربازی کمتر از سه میلیون و ۳۵۰ هزار تومان دریافتی نخواهد داشت.

حجت‌الاسلام میرتاجدینی با رد برخی اخبار منتشر شده درخصوص منتفی شدن افزایش حقوق سربازان در سال آینده گفت: حقوق سربازان از محل تبصره ۷ بودجه تامین می‌شود و ارتباطی به موضوع خرید سربازی ندارد.

وی با اشاره به اینکه ستاد نیروهای مسلح نیز موافق این افزایش حقوق است، یادآور شد: افزایش حقوق سربازان و اعطای کارت معافیت رایگان برای سربازان با ۳۰ سال سن و ۲ فرزند در سال آینده به تصویب در صحن علنی و تایید شورای نگهبان بستگی دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۱۴۱۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان