//
کدخبر: ۳۷۶۱۷۶ //

این خودروها دیگر تعویض پلاک نمی‌شوند + جزئیات

مطابق با گفته های رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا، خودروها با این مشخصات پلاک نمیشوند: خودروهایی که اصالت نداشته باشند و یکی از ارکان اصلی آنها از جمله شاسی، اتاق یا موتور خودرو به طور غیرقانونی تعویض شده باشد.

این خودروها دیگر تعویض پلاک نمی‌شوند + جزئیات
به گزارش فرتاک نیوز،

خریدوفروش خودروهای دوتکه به یک تجارت عالی و پرسود برای فعالان حوزه خودرو تبدیل شده و البته بیشترین میزان شکایات نیز به نقل‌وانتقال خودروهای دوتکه اختصاص دارد. بسیاری از خریداران حتی نمیدانند خودروی دوتکه چیست و تنها زمانی با آن مواجه میشوند که قولنامه را امضا کرده و باید سراغ تعویض پلاک بروند.

ما در این مقاله از مجله خودرو بانک قصد داریم به این موضوع بپردازیم که چه خودروهایی تعویض پلاک نمی‌شوند؟ اگر برای شما نیز این سؤال پیش‌آمده که خودروهایی که تعویض پلاک نمی‌شوند کدامند؟ تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

خودروهای دوتکه چه مشکلاتی دارند؟

خودروهای دوتکه خودروهای تصادفی هستند که در بازار به فروش میرسند. از سال ۹۲ که مصوبه ممنوعیت انتقال خودروهای دوتکه به تصویب رسید، تا حدی بازار این خودروها کساد شد و افت شدیدی داشت. بااین‌حال فعالان حوزه خودرو بیکار ننشستند و از روشهای تازهای برای فروش این خودروها و سالم جا زدن آنها استفاده کردند

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۶۱۷۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان