//
کدخبر: ۳۷۴۴۳۵ //
امام جمعه سرپل‌ذهاب:

امهال وام مناطق زلزله زده خواست اصلی مردم سرپل‌ذهاب است

- امام جمعه سرپل‌ذهاب گفت: امهال وام مناطق زلزله زده خواست اصلی مردم سرپل‌ذهاب است.

امهال وام مناطق زلزله زده خواست اصلی مردم سرپل‌ذهاب است
به گزارش فرتاک نیوز،

 حجت الاسلام جواد فاطمی نسب بعد از ظهر شنبه در مراسم پنجمین سالگرد زلزله سرپل‌ذهاب که با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد، اظهار کرد: زلزله سرپل‌ذهاب بزرگترین امتحان برای مردم شهرستان و کل کشور بود و مسئولان نیز برای کمک به مردم آسیب دیده پای کار آمدند.

وی با اشاره به اینکه زلزله سرپل‌ذهاب مشکلات بسیاری را برای نردم رقم زد، افزود: مردم سرپل‌ذهاب در زلزله ۹۶ همانند جنگ تحمیلی محکم ایستادند و مناطق زلزله زده را بازسازی کردند.

امام جمعه سرپل ذهاب تصریح کرد: مردم ایران در زلزله ۲۱ آبان ۹۶ از تمام نقاط کشور برای کمک یه مردم آسیب دیده پای کار آمدند و گروه‌هایی که در منطقه حضور داشتند با مردم انس و محبت پیدا کردند.

فاطمی نسب بیان کرد: حضور رهبر معظم انقلاب و منویات ایشان در سال ۹۶ سبب گره گشایی از مشکلات مردم شد و با حضور در جای جای سرپل نشان دادند اقشار مختلف مردم برای حاکمیت به یک چشم دیده می‌شوند.

وی ادامه داد: مردم سرپل‌ذهاب خدمات سپاه، بسیج، ارتش و بنیاد مسکن را فراموش نخواهند کرد و امروز سرپل‌ذهاب بازسازی شده است و در یک مقطع زمانی ۲۷ روزه در دشت ذهاب و کوئیک خانه‌های روستایی ساخته شد که یک رکورد محسوب می‌شود.

امام جمعه سرپل ذهاب گفت: اما در بعضی بخش‌ها مانند امهال وام مناطق زلزله زده نتیجه مطلوب را نگرفته ایم و در سفر رئیس جمهور به این شهرستان نیز موضوع مطرح شد.

فاطمی نسب عنوان کرد: بازسازی ساختمان‌های اداری در سرپل ذهاب بلاتکلیف است و اعتبار کافی برای نوسازی آنها اختصاص نیافته است و همچنین فضای شهری نیز نیازمند توجه برای نوسازی و مبلمان خاص خود است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۴۴۳۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان