//
کدخبر: ۳۷۲۸۴۵ //
فرماندار سرپل ذهاب:

تنها ۱۰ درصد از ساختمان‌های اداری سرپل ذهاب بازسازی شده‌اند

فرماندار سرپل ذهاب با اشاره به اینکه بازسازی مناطق زلزله زده سال ۹۶ سرپل ذهاب هنوز به پایان نرسیده است، گفت: تنها ۱۰ درصد از ساختمان‌های اداری سرپل ذهاب بازسازی شده‌اند.

تنها ۱۰ درصد از ساختمان‌های اداری سرپل ذهاب بازسازی شده‌اند
به گزارش فرتاک نیوز،

صدرالله بابلی با اشاره به گذشت پنج سال از وقوع زلزله شهرستان سرپل ذهاب، اظهار کرد: از زمان وقوع این زلزله تاکنون اقدامات بسیاری برای بازسازی انجام گرفته است اما همچنان برخی از ساختمان‌های این شهرستان بازسازی نشده‌اند.

وی افزود: کتابخانه‌ها، برخی از ساختمان‌های اداری، مساجد و مکان‌های فرهنگی در شهرستان‌های سرپل‌ذهاب پس از زلزله پنج سال گذشته هنوز تعمیر و بازسازی نشده و تنها حدود ۱۰ درصد از ساختمان‌های اداری مقاوم‌سازی و بازسازی شده‌اند.

فرماندار سرپل ذهاب تصریح کرد: بر اساس نیازهای مردم شهرستان سرپل‌ذهاب و همچنین به منظور ارائه خدمات بهتر پیگیر مطالبات در زمینه مقاوم سازی و بازسازی‌های لازم بوده تا روند کار با سرعت بالاتری دنبال شود.

بابلی با تاکید بر تلاش برای جذب اعتبارات تعیین شده، خاطرنشان کرد: طی سفر اخیر رئیس جمهور به استان کرمانشاه با ارائه نیازمندی‌های شهرستان سرپل ذهاب اعتباراتی در نظر گرفته شد که توسط معاون رئیس جمهور و استاندار استان کرمانشاه در دستور کار قرار گرفته است.

وی با ابراز امیدواری برای تخصیص اعتبارات سفر رئیس جمهور، بیان کرد: اعتبار در نظر گرفته شده به نهاد ریاست جمهوری اعلام خواهد شد که پس از جذب آن می‌توان شاهد نوسازی و مقاوم‌سازی ساختمان‌های تعمیر نشده باشیم.

فرماندار شهرستان سرپل ذهاب با بیان اینکه برخی از ادارات با گذشت پنج سال از زلزله همچنان در کانکس فعالیت می‌کنند، گفت: علاوه بر این با وجود اینکه ادارات برای انجام مراجعات مردم نیازمند امکانات بیشتری هستند اما در خوشبینانه‌ترین حالت برخی از آنها در مکان‌های استیجاری ارائه خدمات دارند.

بابلی به تکمیل ۹۶ درصدی عملیات بازسازی منازل مسکونی در شهرستان سرپل ذهاب، عنوان کرد: به منظور تکمیل سایر منازل مسکونی از طریق تسهیلات در نظر گرفته شده در دست اقدام قرار گرفته که امید است به زودی بازسازی و مقاوم‌سازی به سرانجام برسند.

وی با اشاره به تأکیدات شورای و شهردار برای انجام عملیات‌های عمرانی در شهرستان سرپل ذهاب، یادآور شد: به دلیل خسارت‌های همه جانبه در زلزله سال آبان ماه سال ۹۶ در این شهرستان بسیاری از امکانات شهری از جمله خیابان‌ها، راه‌ها، کوچه‌ها و… دستور اقدامات عمرانی در این شهرستان در دستور کار قرار گرفته است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۲۸۴۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان