//
کدخبر: ۳۱۶۰۴۰ //
معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور:

مردم استان کرمانشاه را به پهلوانی می‌شناسم

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت در آیین افتتاح تقاطع غیر هم سطح شهید سلیمانی گفت: مردم استان کرمانشاه را به پهلوانی می شناسم.

مردم استان کرمانشاه را به پهلوانی می‌شناسم
به گزارش فرتاک نیوز،

مهدی جمالی نژاد معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در آیین افتتاح تقاطع غیر هم سطح شهید سپهبد قاسم سلیمانی که شامگاه امروز( ۱۰ تیر ماه) پس از ۱۹ ماه به بهره برداری رسید اظهار کرد: با وجود همه مشکلات همچون سیل، زلزله، تحریم، کرونا و قرنطینه که در کشور ایجاد شد به کوری چشم دشمنان هیچ کدام از پروژه های عمرانی و خدماتی کشور متوقف نشد و با سرعت در حال انجام است.

وی با اشاره به انتخابات انجام شده در کشور افزود: انتخابات اخیر به دلم نشست و در مراسم تحلیف رئیس جمهور که ۱۴ مرداد ماه برگزار می‌شود شورای جدید هم خواهد توانست اتفاقات خوبی برای مردم رقم بزند.

معاون عمران وزارت کشور تصریح کرد: هر چند استان کرمانشاه در تمام عرصه ها همواره قهرمان بوده است ولی من کرمانشاه را به قهرمانی نمی‌شناسم وبه پهلوانی می‌شناسمش که فرهنگ پهلوانی در خون مردم این دیارجاری و ساری بوده و هست.

 جمالی نژاد خدمات دکتر ابراهیم عزیزی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: ایشان در بودجه امسال برای شهر کرمانشاه تحول عظیمی ایجاد کرد که امیدواریم بتوانیم در آینده استان کرمانشاه را به جایگاه بالایی برسانیم.

گفتنی است تقاطع غیر هم سطح شهید سلیمانی با اعتبار ۱۹۰ میلیارد تومان طی مدت ۱۹ ماه با تلاش روزانه ۶۰۰ نفر امروز به بهره برداری رسید.

خبرنگار:طیبه دولت آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۶۰۴۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان