//
کدخبر: ۳۷۱۷۲۱ //

آخرین اخبار از پرداخت حقوق معلمان مهرآفرین/لیست اسامی به خزانه دولت ارسال شده

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: وزیر آموزش و پرورش عنوان کرده که لیست اسامی معلمان مهرآفرین به خزانه دولت ارسال شده و منتظر است که خزانه و سازمان برنامه و بودجه پرداختی‌ها را برای معلمان مهر آفرین انجام دهد.

 آخرین اخبار از پرداخت حقوق معلمان مهرآفرین/لیست اسامی به خزانه دولت ارسال شده
به گزارش فرتاک نیوز،

محمد وحیدی درباره پرداخت علی‌الحساب اجرای قانون رتبه بندی برای معلمان طرح مهرآفرین ، گفت: تعداد معلمان طرح مهرآفرین حدود 85 هزار نفر می‌باشد که پس از اجرای قانون رتبه بندی معلمان، متاسفانه واریزی‌های علی‌الحساب برای این گروه از معلمان انجام نشد.

وی تصریح کرد: بر اساس مصوبه هیأت تطبیق مصوبات، معلمان طرح مهرآفرین نیز باید مشمول قانون رتبه بندی معلمان شوند و اقدام دولت در عدم پرداخت علی الحساب برای آنها خلاف قانون است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه طبق اطلاعات ما نامه وزارت آموزش و پرورش  برای پرداخت به این گروه از معلمان به خزانه ارسال شده و پرداختی باید از خزانه انجام شود، گفت: وزیر آموزش و پرورش عنوان کرده که لیست اسامی معلمان مهرآفرین به خزانه دولت ارسال شده و منتظر است که خزانه و سازمان برنامه و بودجه پرداختی‌ها را برای معلمان مهر آفرین انجام دهد که احتمالا این اتفاق به زودی رخ دهد.

وحیدی یادآور شد:در رابطه با معلمین مهر آفرین 2 موضوع وجود داشت یکی اینکه حکم آنها از پیمانی به رسمی و قطعی تبدیل می شود که این ربطی به رتبه‌بندی ندارد که امیدواریم وظعیت استخدامی آنها از سوی سازمان اداری و استخدامی پیگیری شود اما کمسیون آموزش و هیئت تطبیق با همین شرایط فعلی معلمان مهر آفرین، آنها را شامل رتبه‌بندی می‌داند، بنابراین باید رقم عل‌الحساب رتبه‌بندی به آنها پرداخت شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۱۷۲۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان