//
کدخبر: ۳۷۱۰۱۴ //

با اجرای رتبه‌بندی معلمان، نیازمند افزایش بودجه هستیم

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش گفت: با توجه به اضافه شدن بودجه رتبه‌بندی همچنان نیازمند افزایش بودجه آموزش و پرورش هستیم.

با اجرای رتبه‌بندی معلمان، نیازمند افزایش بودجه هستیم
به گزارش فرتاک نیوز،

 قاسم احمدی لاشکی در نشست مشترک اعضای کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی با مسئولین و روسای آموزش و پرورش مناطق استان فارس گفت: نمایندگان مجلس باید قوانین را به گونه‎ای تنظیم و از ابزار نظارتی خود به گونه‌ای استفاده کنند که سایر دستگاه‌ها با آموزش و پرورش  همکاری حداکثری کنند.

معاون حقوقی و امور مجلس که در این سفر، اعضای کمیسیون را همراهی می‎کرد با اشاره به در دستور کار قرار گرفتن برنامه هفتم توسعه گفت: ضرورت دارد تا نمایندگان در برنامه هفتم جایگاه آموزش و پرورش را به طور مناسبی ببینند و احکام مناسبی در این برنامه برای نظام تعلیم و تربیت لحاظ شود.

احمدی لاشکی گفت: با توجه به نزدیکی زمان تدوین بودجه سال آینده  باید تلاش کنیم سهم آموزش و پرورش در بودجه سال آینده به خوبی دیده شود.

معاون حقوقی و امور مجلس وزیر آموزش و پرورش در این نشست که اعضای کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناری مجلس شورای اسلامی، معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جمعی از پیشکسوتان تعلیم وتربیت استان حضور داشتند گفت: در سال جاری سهم آموزش و پرورش از ۹ درصد به ۱۳درصد افزایش یافت البته با توجه به اضافه شدن بودجه رتبه بندی همچنان نیازمند افزایش بودجه آموزش و پرورش هستیم.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، معاون حقوقی و امور مجلس تاکید و عنوان کرد: مجلس همواره می‌‎تواند در بحث بودجه به موقع به آموزش و پرورش مساعدت کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۱۰۱۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان