//
کدخبر: ۳۷۰۴۱۹ //

پیش بینی معامله گران از قیمت دلار

در شرایط فعلی شماری از معامله گران باور دارند که دلار به احتمال زیاد در همین دامنه ۳۲ هزار و ۲۰۰ تا ۳۲ هزار و ۸۰۰ تومان، تغییرات خود را به ثبت خواهند رساند.

پیش بینی معامله گران از قیمت دلار
به گزارش فرتاک نیوز،

قیمت دلار در معاملات نقدی روز گذشته تا مرز مقاومتی 32 هزار و 200 تومان پایین آمد اما با حمایت بازیگران ارزی نرخ دلار خط یاد شده را حفظ کرد و در محدوده 32 هزار و 500 تومان معامله شد. همین امر موجب شد تا حدودی انتظارات نزولی در بازار ارز تهران کمرنگ شود.

پیش بینی قیمت دلار

برخی از تحلیل گران بازار معتقدند تا زمانی که دلار بالای محدوده 32 هزار و 200 تومان باقی بماند قدرت معامله گران کاهشی تضعیف خواهد شد و از آن سو تا هنگامی که قیمت دلار بالای محدوده 32 هزار و 800 تومان نرفته است، افزایشی های بزرگ فعال نخواهند شد.

در شرایط فعلی شماری از معامله گران باور دارند که در شرایط کنونی، دلار به احتمال زیاد در همین دامنه ۳۲ هزار و ۲۰۰ تا ۳۲ هزار و ۸۰۰ تومان، تغییرات خود را به ثبت خواهند رساند.

تاکتیک سیاستگذار برای کنترل نرخ ارز

عده ای از معامله گران می گفتند به نظر می‌رسد تاکتیک سیاستگذار برای کنترل نرخ ارز به این صورت است که بیشتر بر معاملات اول وقت تمرکز دارد و قیمت آنها را تنظیم می‌کند و هرچند در ادامه معاملات نرخ تغییراتی پیدا می‌کند، اما با تقویت عرضه در ابتدای روز، نرخ‌شکنی انجام می‌شود. احتمال اینکه این تاکتیک بازار‌ساز در روزهای آینده نیز ادامه داشته و نرخ دلار به کمتر از 32 هزار تومان برسد نیز وجود دارد.

سیگنال  آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به دلار تهران

خبرگزاری رویترز نوشته در گزارش محرمانه آژانس بین‌المللی انرژی اتمی که این خبرگزاری آن را رویت کرده، آمده است که ایران در حال توسعه توانمندی‌هایش برای غنی‌سازی با سانتریفیوژهای پیشرفته در تاسیسات زیرزمینی نطنز است و در حال حاضر قصد دارد از برنامه قبلی‌اش فراتر برود. عده ای از معامله گران با اشاره به این خبر می گفتند احتمالا تنش بین ایران و غرب بیشتر شود و نرخ دلار آرایش صعودی به خود بگیرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۰۴۱۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان