//
کدخبر: ۳۶۵۵۰۶ //

عدالت در پرداخت حقوق‌ها مورد تاکید شخص رئیس جمهور است

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: عدالت در پرداخت حقوق‌ها مورد تاکید شخص رئیس جمهور بوده و تمام تلاش ما در دولت است که پرداخت حقوق‌ها متوازن شود.

 عدالت در پرداخت حقوق‌ها مورد تاکید شخص رئیس جمهور است
به گزارش فرتاک نیوز،

 میثم لطیفی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سپهبد قاسم سلیمانی و شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: امام علی(ع) در خطبه 175 نهج البلاغه می‌فرماید ما در این دنیا مانند کشاورزی هستیم که می‌کارد و در آن دنیا درو و برداشت دارد.

وی با بیان اینکه نیاز است که مدیران پای درس امام علی (ع) بنشینند، گفت: در گام دوم انقلاب باید با استفاده از آموزه‌های دینی انقلابمان را بسازیم و رهرو راه شهدا باشیم.

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور با اشاره به اینکه 3 هزار هزار میلیارد تومان پروژه روی زمین مانده داریم که در ابتدای دولت تحویل گرفتیم، افزود: بیش از 90 درصد از بودجه دولت هزینه پرداخت حقوق می‌شود و فقط 10 درصد برای کار عمرانی می‌ماند.

وی با بیان اینکه برنامه دولت اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام در کشور است تا از هدررفت بیت‌المال جلوگیری کند، ادامه داد: شهید سلیمانی نشان داد که کار شدنی است و باید به آن بلوغ فکری برسیم که آن کس که باید ببیند، می‌بیند.

لطیفی با اشاره به اینکه حاج قاسم در بخش‌های مختلف فرهنگی کارهایی کرده که جنبه نظامی را کمرنگ می‌کند، بیان کرد: این اقدامات شهید سلیمانی نشان از مدیریت جهادی این شهید والامقام دارد.

وی با بیان اینکه بازگشت معنویت به سازمان‌ها در دنیا مطرح است، گفت: در دولت سیزدهم به برکت خون شهید سلیمانی این معنویت در دستور کار قرار گرفته و در اولویت است.

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور با اشاره به اینکه رئیس جمهور بلافاصله بعد از سفر روسیه و وارد شدن به کشور احوال سیل کرمان را گرفت و بلافاصله به کرمان و در مناطق سیل زده حضور یافت، افزود: این اقدام آیت‌الله رئیسی نشان از روحیه جهادی ایشان دارد.

وی با بیان اینکه تمام تلاش ما در دولت است که پرداخت حقوق‌ها متوازن شود، ادامه داد: پیشنهادی را به هیئت دولت ارائه کرده و الگوی پرداخت داده‌ایم که اگر موافقت شود از یکم شهریور ماه باید عملیاتی شود.

لطیفی با اشاره به اینکه عدالت در پرداخت حقوق‌ها مورد تاکید شخص رئیس جمهور است، گفت: آیت‌الله رئیسی بارها این موضوع را سوال کردند که نتیجه‌ چه شده است؟

وی با بیان اینکه چند شهر جدیدالتاسیس را شروع کردیم که در قالب یک مجتمع اداری نیروی انسانی را تامین کنیم، افزود: تفویض اختیارات نیز مورد تاکید رئیس جمهور است که کار مردم از مرکز در استان محل سکونت خودشان انجام شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۵۵۰۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان