//
کدخبر: ۳۶۱۴۴۵ //

آغاز عملیات اجرایی پروژه احداث مخزن و ایستگاه پمپاژ شهر هرسین

مراسم آغاز عملیات اجرایی پروژه احداث مخزن و ایستگاه پمپاژ شهر هرسین با اعتبار مورد نیاز ۳۱۰ میلیارد ریال و افق جمعیتی ۲۷ هزار و ۹۰۰ نفر برگزار شد.

آغاز عملیات اجرایی پروژه احداث مخزن و ایستگاه پمپاژ شهر هرسین
به گزارش فرتاک نیوز،

آغاز عملیات اجرایی پروژه احداث مخزن و ایستگاه پمپاژ شهر هرسین، با حضور نماینده مردم شریف شهرستان های شرق استان در مجلس شورای اسلامی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، مدیرعامل شرکت آبفا استان، معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری هرسین و تعدادی از مسئولین استان و شهرستان  برگزار شد

این پروژه با اعتبار مورد نیاز ۳۱۰ میلیارد ریال و افق جمعیتی ۲۷ هزار و ۹۰۰ نفر، شامل احداث فاز اول پروژه مخزن ۶ هزار مترمکعبی شهر هرسین به حجم۳ هزار مترمکعب، حصار کشی، محوطه سازی و دیوارکشی مخزن، احداث ایستگاه پمپاژ و هزار و ۵۵۰ متر لوله گذاری خطوط بین مخازن در این شهر است.

دکتر رضا داودی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه در حاشیه مراسم آغاز عملیات اجرایی پروژه احداث مخزن و ایستگاه پمپاژ شهر هرسین اظهار کرد: شهر هرسین با جمعیت ۴۶ هزار نفری یکی از استراتژیک ترین شهرهای استان است که در سنوات گذشته منبع تامین آب این شهر با نوسانات ایجاد شده دچار مشکل شد.

 مدیرعامل شرکت آب ‌وفاضلاب استان افزود: ظرف کمتر از ۶ ماه پس از وقوع زلزله سال ۹۶ پروژه تصفیه خانه اضطراری آب این شهر به بهره برداری رسید و پس از آن شهر هرسین دغدغه در مورد آب شرب نداشت.

رضا داودی

 وی تصریح کرد: سعی خواهیم کرد پروژه‌های شهر هرسین را با کیفیت و سرعت بهتر اجرایی کنیم.

 داوودی گفت: با بهره‌برداری از تصفیه‌خانه فاضلاب شهر هرسین از پساب آن برای صنعت استفاده ‌خواهیم‌ کرد و در کوتاه‌ترین زمان و ظرف۲ الی۳ سال آینده طرح فاضلاب شهر که شامل شبکه فاضلاب ‌نیز به اتمام خواهد رسید.

 این مسئول خاطر‌نشان کرد: پروژه‌ای که امروز شاهد افتتاح آن هستیم فاز اول مخزن ۶ هزار مترمکعبی شهر هرسین به متراژ  ۳ هزار متر مکعب، ایستگاه پمپاژ و خط بین مخازن شهر هرسین است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۱۴۴۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان