//
کدخبر: ۳۵۹۴۳۵ //
رییس جمهور در دیدار چهره‌به چهره با مردم کرمانشاه:

وضعیت کرمانشاه آنچنان که باید شایسته مردم این مرز‌وبوم نیست

رییس جمهور در دیدار چهره‌به چهره با مردم کرمانشاه از مردم این استان به نیکی یاد کرد و گفت:: کرمانشاه مهد عالمان و فرهیختگان و جلوه‌ای از مردان و زنان فرهیخته است

وضعیت کرمانشاه آنچنان که باید شایسته مردم این مرز‌وبوم نیست
به گزارش فرتاک نیوز،

آیت الله ابراهیم رئیسی در بیست و هشتمین سفر استانی خود در دیدار چهره‌به چهره با مردم کرمانشاه که عصر امروز (۲۳ تیرماه) برگزار شد اظهار کرد: نام کرمانشاه با ایستادگی در برابر صدامیان، کفر‌جهانی و منافقین از خدا بی‌خبر معرفی می‌شود که با مقاومت زنان ومردان این دیار  دشمن را مستاصل شد

 کرمانشاه مهد عالمان و فرهیختگان و جلوه‌ای از مردان و زنان فرهیخته است

رئیس جمهور کشورمان افزود: هرگاه سخن از ایستادگی و مقاومت و دفاع از مرز و بوم می‌شود باید از کرمانشاه یاد کرد که مهد عالمان و فرهیختگان و جلوه‌ای از مردان و زنان فرهیخته است.

کرمانشاه از افتخارات نظام جمهوری اسلامی است

آیت‌الله رییسی کرمانشاه را شهری با مهد توجه به دیگران در پرتو توجه به خدا دانست و تصریح کرد: کرمانشاه از افتخارات نظام جمهوری اسلامی است و افتخار می‌کنم که در جمع زنان و مردان تاریخ‌ساز و آینده‌ساز این مرز بوم حصور یافته‌ام.

photo_2022-07-14_19-37-22

اراده و خواست مردم این دیار برای ما تعیین کننده است

 وی بیان داشت: دولت خودش را خدمتگزار این مردم، خانواده شهدا و خانواده بیش از ۲۰ هزار جانباز و ایثارگر در این استان می‌داند و اراده و خواست مردم این دیار برای ما تعیین کننده است.

وضعیت کرمانشاه آنچنان که باید شایسته مردم این مرز‌وبوم نیست

 آیت‌الله رئیسی افزود: کارهایی برای مردم استان در حوزه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی و کشاورزی انجام شده اما وضعیت کرمانشاه آنچنان که باید شایسته مردم این مرز‌وبوم نیست و علیرغم وجود ظرفیت‌های بالا در استان کرمانشاه نباید شاهد این همه بیکاری در استان باشیم .

یکی از دغدغه‌های مهم در استان کرمانشاه را اشتغال است / محوری‌ترین مسئله دولت مشکل اشتعال استان کرمانشاه است که با قدرت آن را دنبال خواهم کرد

 وی یکی از دغدغه‌های مهم در استان کرمانشاه را اشتغال دانست و گفت: من در زمان آغاز مدیریت استاندار فعلی کرمانشاه نکته‌ای را به عنوان یک نقطه محوری تاکید کردم وآن اشتغال،اشتغال و اشتغال بود، که در این زمینه به مردم کرمانشاه اطمینان می‌دهم به عنوان محوری‌ترین مسئله دولت مشکل اشتعال استان کرمانشاه را با قدرت دنبال خواهم کرد تا دغدغه خانواده‌های کرمانشاه برطرف شود.

در دولت مردمی هزینه های جاری صرف کارهای عمرانی خواهد شد

 رییسی خاطر نشان کرد: در دوره‌های گذشته بسیاری از هزینه‌ها صرف کارهای مختلف می‌شد اما امروز هزینه جاری و روزمره در دولت نخواهیم داشت بلکه این هزینه‌ها صرف عمران و آبادانی کشور خواهد شد.

photo_2022-07-14_19-37-24

توسعه زیر ساخت‌ها باعث کاهش تورم خواهد شد

 وی گفت:عقب‌ماندگی‌های بسیاری در زمینه زیر‌ساخت‌ها در کشور وجود دارد که عمران و آبادی و توسعه این زیرساخت‌ها در حوزه‌های انرژی ،طرح‌های آبرسانی، ساخت نیروگاه، ساخت پالایشگاه وپترو‌پالایشگاه را در جهت کاهش تورم آغاز کرده‌ایم و گام‌های مهمی در این زمینه برداشته شده است‌

رشد نقدینگی به کمترین حد خود در ۱۶ ماه اخیر رسیده است

وی گفت: رشد نقدینگی به کمترین حد خود در ۱۶ ماه اخیر رسیده است و اصلاح ساختاری در دولت به زودی در زندگی مردم نمایان خواهد شد

صبوری مردم وهمکاری آنها با دولت بسیار ارزشمند است

 رئیسی خاطر نشان کرد:صبوری مردم و همکاری آنها با دولت بسیار ارزشمند است و می‌تواند در آینده باعث امیدواری دوستان و نا‌امیدی دشمنان این نظام و انقلاب شود

 کرمانشاه به عنوان چهار‌راهی برای ترانزیت کالا، انرژی و امنیت سازی است

 این مقام مسئول افزود: امروز کرمانشاه به عنوان چهار‌راهی برای ترانزیت کالا، انرژی و امنیت سازی است و همجواری با کشور عراق ظرفیت خوبی برای فعال کردن بازارچه‌های مرزی و ساماندهی کولبری در این استان خواهد داشت که باید از این ظرفیت به درستی استفاده شود‌.

دیدار رئیس جمهور با مردم کرمانشاه

ملت ایران هیچگونه‌ ناامنی و بحران را در  منطقه نمی‌پذیرد

  وی گفت:برخی از کشورهای منطقه در حال ترانزیت ناامنی و تروریست ازغرب و ایالات متحده به منطقه ما هستند که در جمع مردم غیور کرمانشاه به امریکا و متحدانش در منطقه پیام می‌دهم که ملت ایران هیچگونه‌ ناامنی و بحران  را در  منطقه نمی‌پذیردو هرگونه خطای آمریکا و متحدانش را بی‌جواب نخواهیم گذاشت و با پاسخ سخت و پشیمان‌کننده‌ای مواجه خواهند شد و به آنها می‌گوییم ملت‌های مسلمان منطقه از روابط تهدیدآمیز دولت‌هایشان با آمریکا‌ییها سخت بیزارند.

قدرت نظامی ایران در منطقه امنیت‌ساز است

 وی بیان داشت: قدرت نظامی ایران در منطقه امنیت‌ساز است و دخالت بیگانگان را چیزی جز ایجاد ناامنی در منطقه نمی‌دانیم و رژیم صهیونستی بداند که نباید چشم طمع به این منطقه داشته باشد.

ایران اسلامی امروز از همه زمانها قوی‌تر است

 رئیسی افزود: جوانان در ارزیابی شرایط بدانند ایران اسلامی امروز از همه زمانها قوی‌تر است و توان آمریکاییها از همه زمان‌ها کمتر است و فشار مفتضحانه به ایران اسلامی شکست خورده است چرا می‌خواهند دوباره آن را تجربه کنید.

مدیری و کارشناسی روحیه عدات‌خواهی و  ولایی ندارد باید برکنار شود

 وی گفت: مردم کرمانشاه به این دولت مردمی اعتماد کرده‌اند و ما اعتماد آنها را سرمایه‌ای بزرگ می‌دانیم این سرمایه برای ما مسئولیت آفرین است و باید همه دولتمردان بدون حاشیه بصورت انقلابی به مردم انقلابی خدمت نمایند و اگر مدیری و کارشناسی روحیه تحول خواهی، عداتخواهی و ولایی ندارد و دغدعه مردم دغدغه او نیست باید برکنار شود.

خبرنگار:طیبه دولت‌آبادی

عکس: بنفشه صالحی

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۹۴۳۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان