//
کدخبر: ۳۵۸۹۴۸ //

آزاد راه کرمانشاه به خسروی و سپس عراق؛ مدیران و نمایندگان در خواب ناز!

طرح های آزاد راهی، به واسطه ویژگی هایی که دارند، از مهم‌ترین پروژه‌های توسعه‌ای در ساختار اقتصاد بازرگانی و تجارت یک کشور، محسوب می‌شوند.

آزاد راه کرمانشاه به خسروی و سپس عراق؛ مدیران و نمایندگان در خواب ناز!
به گزارش فرتاک نیوز،

استان کرمانشاه؛ از دیرباز، به خاطر قرار گرفتن در مسیر جاده ابریشم، از موقعیت استراتژیک تجاری برخوردار بوده و همین راه، آن را به عتیات عالیات و بقّاع متبرّکه و مقدّس، وصل نموده است.

امروزه دیگر جاده‌های یک طرفه یا نهایتا دوطرفه سنتی و قدیمی، به هیچ وجه، پاسخ‌گوی تراکم و حجم بالای ترددها در قالب تورهای سیاحتی- زیارتی و یا تجاری نیست و لازم است سیستم آزاد راهی مدرن با پیش بینی تمام تجهیزات و امکانات بین راهی، این معضل را حل کند.

آزاد راه همدان- کرمانشاه- خسروی، که یک سمت آن به استان کردستان و سپس بازارچه‌های مرزی و عراق، متصل است، می‌بایستی از کمربند شرقی کرمانشاه، راه خود را " راست "! کرده و به جای مسیر کرمانشاه- حمیل و نهایتا ایلام، از مسیر اسلام آباد، سرپل ذهاب، قصر شیرین، خسروی صورت پذیرفته، تا استان کرمانشاه از مزایای فراوان آن برخوردار شود.

این پروژه، سال‌های زیادی است که مورد مناقشه است و متاسفانه نمایندگان استان به دلایل نامعلوم، چندان در پی‌گیری آن؛ مُصر نبوده‌اند، در حالی که یکی از مهم‌ترین عوامل توسعه زیرساختی استان ما به شمار می رود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۸۹۴۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان