//
کدخبر: ۳۵۶۳۷۸ //

پیش بینی قیمت دلار ۳۱ خرداد

نرخ دلار دیروز از یک محدوده حساس پایین آمد. عده ای از معامله گران معتقدند در صورتی که اسکناس آمریکایی در بازار امروز رشد نکند. فضا برای قیمت دلار محدود خواهد شد و به تبع آن احتمال عقب نشینی در بازار ارز تهران تقویت خواهد شد.

پیش بینی قیمت دلار 31 خرداد
به گزارش فرتاک نیوز،

بازار ارز تهران روز گذشته با نسخه جدید بازار ساز برای درمان و کاهش قیمت دلار روبرو شد. روز گذشته سامانه بازار متشکل در اطلاعیه‌ای از دو عنوان جدید «دلار صادراتی» و «یورو صادراتی» رونمایی کرد.

فضا برای قیمت دلار محدود خواهد شد؟

نرخ دلار دیروز از یک محدوده حساس پایین آمد. عده ای از معامله گران معتقدند  در صورتی که اسکناس آمریکایی در بازار امروز رشد نکند. فضا برای قیمت دلار محدود خواهد شد و به تبع آن  احتمال عقب نشینی در بازار ارز تهران تقویت خواهد شد.

البته بررسی هسته مرکزی بازار  نشان می دهد  روند کاهشی دلار برخلاف روند‌های افزایشی با سرعت آهسته‌تر صورت می‌پذیرد و به نوعی می‌توان گفت که دلار با احتیاط در حال کاهش قیمت است.

شکاف قیمتی میان دلار آزاد و رسمی

قیمت دلار رسمی دیروز بالا رفت. به عقیده برخی از کارشناسان بازار ارز افزایش قیمت دلار  در سامانه‌های رسمی فروش ارز می‌تواند ناشی از تلاش‌های نهاد بازار‌ساز در جهت کاهش شکاف قیمتی میان نرخ‌های رسمی و نرخ‌های آزاد باشد.

انتظار معامله گران برای برگشت به بازار ارز

به باور عده ای از فعالان بازار ؛ بازارساز صرفا با مکانیسم تزریق عرضه نمی تواند نرخ ارز را برای بلند مدت کنترل کند. برخی معامله گران با اشاره به همین نکته عنوان می کنند که منتظر عقب نشینی بازار و برگشت به معاملات هستند.این دسته از معامله گران معتقدند که کاهش قیمت ها کوتاه مدت است و معامله گران به دنبال آماده شدن خرید در سطوح پایین تر هستند. 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۶۳۷۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان