//
کدخبر: ۳۵۶۳۱۶ //

چه کسانی مخالف افزایش حقوق کارکنان دولتی هستند؟

آنطور که رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس درباره افزایش حقوق کارکنان دولت گفت، قرار است حقوق کارکنان مشمول قانون کار در دستگاه‌های دولتی ۵۷ درصد افزایش یابد و از ماه آینده اجرا شود. اما چه کسانی با این افزایش حقوق مخالف هستند؟

 چه کسانی مخالف افزایش حقوق کارکنان دولتی هستند؟
به گزارش فرتاک نیوز،

در سال جاری براساس مصوبه دولت، حقوق کارکنان مشمول قانون کار در دستگاه‌های دولتی همانند حقوق کارمندان تنها ۱۰ درصد افزایش داشت. اما حالا قرار است از ماه آینده افزایش حقوق آنها مانند دستگاه‌های غیردولتی شود.

روز گذشته رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس از افزایش حقوق ۵۷ درصدی حقوق کارکنان دولتی خبر داد. ولی اسماعیلی گفت: «بر اساس مصوبه شورای عالی کار باید حقوق این کارکنان همچون سایر دستگاه‌های غیردولتی ۵۷ درصد افزایش می‌یافت. بنابراین موضوع پس از بررسی کمیسیون اجتماعی مجلس و نیز دولت، مقرر به افزایش ۵۷ درصدی حقوق کارکنان مشمول قانون کار شد که از ماه آینده اجرایی می‌شود.» 

برخی از مخاطبان تجارت‌نیوز در واکنش به این تصمیم گلایه کرده‌اند. افرادی که معتقدند درس خوانده‌اند، سابقه کار بیشتری دارند و در ادارات صاحب مسئولیت هستند اما دریافتی آنها با نیروهای خدماتی یکی است. در ادامه نظر برخی از مخاطبان را می‌خوانید.

«حقوق کارمند ثبت اسناد با مسئولیتی که دارد هشت و نیم میلیون شد. حالا حقوق نیروی قراردادی کارگری شده هشت میلیون. مسئولیت این کجا و آن کجا!»

«با افزایش حقوق ۵۷ درصدی عده‌ای از عزیزان حقوقشان بعد از چند سال از حقوق و مزایای من که بیش از ۳۰ سال خدمت کردم بیشتر است. آیا سنوات موثر نیست؟»

«کارمندان چطور زندگی کنند؟ سال‌ها درس خواندیم حالا درآمدمان با این همه زحمت با کسی که سختی درس خواندن نکشید، یکی است!»

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۶۳۱۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان