//
کدخبر: ۳۵۵۶۵۴ //

پیش بینی قیمت سکه امروز ۲۵ خرداد

از نظر تحلیلگران بازار سکه دخالت جدی بازارساز در بازار دلار و کاهش قیمت دلار یکی از عوامل نزولی شدن قیمت سکه می باشد.از طرفی هم قیمت اونس طلا پایین آمد.

پیش بینی قیمت سکه امروز ۲۵ خرداد
به گزارش فرتاک نیوز،

قیمت سکه امامی که در روز یکشنبه ۲۲ خرداد تا محدوده ۱۶ میلیون و ۳۹۰ هزار تومان پیشروی کرده بود در روز سه شنبه به قیمت ۱۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان معامله شد. به عبارت دیگر در در طی یکی دو روز اخیر قیمت سکه نزدیک به ۶۰۰ هزار تومان کاهش پیدا کرده است.

دلار ، قیمت سکه را پایین کشید

از نظر تحلیلگران بازار سکه دخالت جدی بازارساز در بازار دلار و کاهش قیمت دلار یکی از عوامل نزولی شدن قیمت سکه می باشد.از طرفی هم قیمت اونس طلا پایین آمد. فلز گران بهای جهانی تا پله اول کانال ۱۸۰۰ دلار عقب نشینی کرد اما دوباره به ۱۸۱۷ دلار رسید. از نظر معامله گران عامل دوم‌ کاهش قیمت سکه را به افت قیمت اونس طلا ربط می دهند.

شرط صعود در بازار سکه

به باور فعالان بازار در شرایط کنونی تنها عاملی که می تواند موجب افرایش قیمت سکه شود، رشد نرخ دلار است.قیمت دلار در معاملات پشت خطی شب گذشته پایین رفت و همین امر موجب نگرانی سکه بازان شده است.

قیمت سکه در صورتی که مرز مقاومتی ۱۵ میلیون  و ۲۰۰ هزار تومان را حفظ کند می توان انتظار رشد در بازار سکه را داشت اما اگر این محدوده را از دست دهد می تواند تا ۱۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان‌کاهش یابد.

زنگ خطر در بازار سکه

عده ای از معامله گران به حباب سکه اشاره می کردند و معتقد بودند دد شرایط فعلی ارزش ذاتی سکه در محدوه ۱۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان قرار دارد و فاصله ارزش ذاتی با قیمت بازاری آن به بالای ۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان رسیده است. در این شرایط عده ای می گفتند این امر می تواند زنگ خطری در بازار سکه باشد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۵۶۵۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان