//
کدخبر: ۳۵۵۲۱۱ //

۷۰ درصد زمین برای نهضت ملی مسکن تامین شد

وزیر راه و شهرسازی،‌ طرح مسکن مهر را کار بزرگی خواند و گفت: در نهضت ملی مسکن ما موظف هستیم زمین را در اختیار مردم قرار دهیم و تاکنون بیش از ۷۰ درصد زمین برای نهضت ملی مسکن پیش‌بینی شده است.

70 درصد زمین برای نهضت ملی مسکن تامین شد
به گزارش فرتاک نیوز،

رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی امروز در مراسم آغاز پروژه مشترک مسکن برای کارکنان ارتش، گفت: ما با نیروهای مسلح برای احداث ۱۰۰ هزار واحد مسکونی تفاهم داشتیم که در حال گسترش است.

وزیر راه و شهرسازی عرضه و تقاضای مسکن را نامتناسب خواند و گفت: قانون جهش تولید مسکن در مهرماه ابلاغ شد و ما باید اقدامات بنیادی، حرکت یک قطار را شروع کنیم.

وی ادامه داد: تعامل با بانک‌ها و ایجاد صندوق ملی مسکن از جمله فعالیت‌هایی بود که ما باید انجام می‌دادیم.

قاسمی مسکن مهر را کار بزرگی خواند و گفت: در نهضت ملی مسکن ما موظف هستیم، زمین را در اختیار مردم قرار دهیم و تاکنون بیش از ۷۰ درصد زمین برای احداث ۴ میلیون مسکن در طرح نهضت ملی مسکن پیش‌بینی شده است.

وزیر راه و شهرسازی در مورد تراکم در نهضت ملی مسکن گفت: ما در نهضت ملی مسکن تراکم‌ خانوار را به زیر ۵۰ خانوار در هکتار رساندیم و زمین بر این اساس واگذار کردیم.

وی افزود: در شهرهایی که خانه‌ها یک طبقه هستند، ما قطعا نهضت ملی را یک طبقه می‌سازیم.

رستم قاسمی تعداد ثبت‌نام نهضت ملی مسکن را بیش از ۵ میلیون متقاضی خواند و گفت: پیش بینی می‌کنیم ۴ میلیون متقاضی واجد شرایط نهضت ملی مسکن واجد شرایط تلقی شوند.

وزیر را وشهرسازی گفت: یک میلیون و ۳۵۸ هزار واحد مسکونی در دست اجرا داریم.

وی ادامه داد: مشکلات مسکن به دلیل عرضه نامناسب است که نهضت ملی مسکن این مسئله را حل خواهد کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۵۲۱۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان