//
کدخبر: ۳۵۴۸۹۲ //

شناسایی و قطع برق ۱۳ اداره پرمصرف در تهران

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ گفت: در راستای اجرای مصوبه هیات دولت، برق ۱۳ اداره پرمصرف شهر تهران امروز قطع شد.

شناسایی و قطع برق ۱۳ اداره پرمصرف در تهران
به گزارش فرتاک نیوز،

کامبیز ناظریان،  مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ با اشاره به این که مصوبه هیات دولت به تمامی ادارات شهر تهران، ابلاغ و اخطار به پرمصرف ها نیز داده شده است، گفت: همان طور که دولت وعده داده بود مدیریت مصرف برق را از ادارات و نهادهای اجرایی آغاز کردیم و در این راستا از روز گذشته قطع برق پرمصرف های بخش اداری آغاز شد.

وی افزود: طی روز جاری نیز برق ۱۳ اداره و نهاد عمومی که به اخطارهای داده شده بی توجه بوده و مصرف برق خود را کاهش ندادند قطع شد که در این بین ساختمان های دو وزارت خانه و تعدادی از بانک ها نیز وجود داشت و این هشداری است تا ادارات نسبت به مقوله کاهش مصرف برق و مصوبه هیات وزیران، بی‌تفاوت نباشند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ تصریح کرد: طبق رویه مدیریت بحران، ادارات باید برای شرایطی از این دست، مجهز به مولدهای اضطراری باشند تا اختلالی در ارائه خدمات اداری به مراجعان و شهروندان به وجود نیاید.

وی ادامه داد: قطع برق ادارات پرمصرف شهر تهران به صورت جدی طی روزهای آتی نیز تا گذر از ایام گرم سال ادامه خواهد داشت و از همه مسئولان دستگاه های اجرایی درخواست داریم به منظور همراهی در تامین برق هموطنان با جدیت اجرای مصوبه ابلاغی مبنی بر ضرورت کاهش حداقل ۳۰ درصدی مصرف برق در ساعات اداری را رعایت کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: اقتصاد نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۴۸۹۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان