//
کدخبر: ۳۵۳۶۴۶ //

دردسر تازه دوج کوین برای ایلان ماسک

یک وکیل و کارآفرین حقوقی به مدیرعامل تسلا هشدار داده که ممکن است به خاطر دوج کوین، با کمیسیون بورس و اوراق بهاردا آمریکا (SEC) دچار مشکلات قانونی شود.

دردسر تازه دوج کوین برای ایلان ماسک
به گزارش فرتاک نیوز،

جان دیتون، بنیان‌گذار خبرگزاری حقوقی Crypto-Law، ایلان ماسک را در توییت اخیر خود تگ کرده و به این میلیاردر هشدار داده است که توییت‌های مکرر او برای تبلیغ دوج کوین ممکن است باعث ایجاد مشکلات قانونی، مشابه دعوای حقوقی ریپل و توکن XRP شود.

دیتون این توییت را در پاسخ به سؤال یک کاربر توییتر منتشر کرد. این کاربر در توییت خود پرسیده بود، چطور است که کمیسیون SEC علیه شرکت ریپل – شرکتی که بیش از ۳۰۰ مؤسسه مالی بزرگ در خارج از ایالات متحده دارد – شکایت می‌کند، در حالی که ماسک با توییت‌های خود آزادانه قیمت دوج کوین را بالا می‌برد.

البته سؤال این کاربر به این معنا نبود که کمیسیون SEC باید از ماسک شکایت کند، اما دیتون می‌گوید که این امر ممکن است و به همین دلیل، به مدیرعامل شرکت‌های تسلا، اسپیس ایکس و استارلینک، هشدار داده است.

به گفته دیتون، کمیسیون SEC ممکن است توییت‌ها و حمایت‌های ماسک از دوج کوین را به عنوان یک قرارداد سرمایه‌گذاری بین او و تیم دوج کوین، در نظر بگیرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: اقتصاد نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۳۶۴۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان