//
کدخبر: ۳۵۳۶۰۸ //
در راستای اجرای طرح تولید قراردادی:

مرغ مازاد مرغداری‌های استان کرمانشاه خریداری خواهد شد

در طرح تولید قراردادی ،نهاده‌های دامی مرغداری های استان کرمانشاه نیز با درخواست مرغدار و انعقاد تفاهم نامه بصورت مدت دار دوماهه و با تضمین تامین خواهد شد.

مرغ مازاد مرغداری‌های استان کرمانشاه خریداری خواهد شد
به گزارش فرتاک نیوز،

سرپرست اداره کل پشتیبانی امور دام استان کرمانشاه گفت:با ابلاغ دستورالعمل تولید قراردادی ، پشتیبانی امور دام استان کرمانشاه این آمادگی را دارد تا مرغ تولیدی مازاد برنیاز استان را به قیمت مصوب روز خریداری نماید.

علی قربانی در جلسه شورای مدیران سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه بااعلام این خبر افزود: با شروع طرح مردمی سازی یارانه ها و افزایش قیمت نهاده های دامی ،این دغدغه برای مرغداران استان بوجود آمده، که تولیدات آنها با عدم تقاضا در بازار مواجه شود ،لذا بحث تولید قراردادی و خرید مرغ مازاد مرغداران با نرخ مصوب در استان آغاز شده و این مهم برای حمایت از تولید استمرار خواهد داشت.

وی افزود: در طرح تولید قراردادی ،بحث جمع آوری جوجه یک روزه نیز در دستور کار قرار دارد و تامین نهاده های مورد نیاز مرغداران در این طرح از طریق پشتیبانی امور دام استان کرمانشاه و انعقاد تفاهم نامه انجام خواهد شد.

قربانی در پایان با تاکید بر امر خرید مرغ مازاد استان و تامین نهاده های دامی مرغداری ها جهت استمرار و تقویت تولید گفت:بانک کشاورزی نیز برای تقویت نقدینگی مرغداری ها و واحد‌های دامی تسهیلات یارانه دار لازم را در اختیار واحد‌های دام و طیور قرار خواهد داد ،لذا مرغداران و دامداران استان می توانند با مراجعه به مدیریت های جهاد کشاورزی شهرستانها و شعب بانک کشاورزی، تسهیلات مذکور را که تخصیص آن تسهیل شده، دریافت نمایند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۳۶۰۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان