//
کدخبر: ۳۵۲۲۶۶ //

خبر مهم درباره سامانه فروش یکپارچه خودرو

به دنبال آنکه سامانه فروش (تخصیص) خودرو در روزهای ابتدایی فعالیت خود با اخلال‌هایی در روند ثبت‌نام روبرو بود، طبق اعلام، اکنون همه مشکلات و اختلالات برطرف شده و متقاضیان می‌توانند ثبت‌نام و درخواست خود برای خرید خودرو مورد نظر را ثبت‌ کنند.

خبر مهم درباره سامانه فروش یکپارچه خودرو
به گزارش فرتاک نیوز،

 سامانه فروش (تخصیص) یکپارچه خودرو به آدرس sale.iranecar.com از روز یکشنبه هفته‌ی گذشته، در دسترس عموم قرار گرفت و فعالیت خود را رسما آغاز کرد.  طی روزهای یکشنبه و دوشنبه، متقاضیان می‌توانستند از بخشنامه‌های مختلف فروش خودرو که از سوی تمامی شرکت‌های خودروسازی ارائه‌ شده بود، مطلع شوند و در نهایت از روز سه‌شنبه (۲۷ اردیبهشت‌ماه)، اولین عرضه رسمی خودرو در قالب سامانه یکپارچه فروش خودرو با مهلت یک هفته‌ای برای ثبت درخواست توسط متقاضیان آغاز شد.

اما دو روز اول فعالیت رسمی سامانه یکپارچه فروش خودرو متقاضیان با مشکلاتی در روند ثبت‌نام هم در ثبت اطلاعات شخصی و هم در ثبت درخواست برای ثبت‌نام خودرو مورد نظر دچار مشکل شده بودند و روند ثبت‌نام با اختلال روبرو بود.

از جمله مشکلاتی که متقاضیان با آن مواجه شده بودند، می‌توان به عدم اتصال با گوشی همراه در ساعات ابتدایی، مشکل در مرحله ربات (تایید "من ربات نیستم")، اختلال در بارگذاری اطلاعات و عدم ثبت اطلاعات، عدم ارائه کد رهیگری و... اشاره کرد.

این اختلالات تا صبح روز گذشته نیز وجود داشت و بطور کامل حل نشده بود اما اکنون سایت سامانه بطور کامل و بدون اختلال در روند، در حال فعالیت است و متقاضیان بدون مشکل می‌توانند به ثبت‌نام در سامانه و سپس ثبت درخواست برای خودرو مورد نظر خود از ۳۰ خودرو ارائه شده از سوی شش خودروساز دولتی و خصوصی، در قالب طرح‌های فروش فوق‌العاده، پیش‌فروش و مشارکت در تولید، اقدام کنند.

با توجه به اینکه برای نخستین بار سامانه‌ای با این وسعت (عرضه ۳۰ محصول از محصولات خودروسازان دولتی و خصوصی) آغاز به‌کار کرده بود، اختلال‌های ابتدایی را می‌توان بر حساب هجوم افراد در ساعات اولیه گذاشت. این موضوع توسط معاون صنایع حمل‌ونقل وزارت صنعت، معدن و تجارت، نیز مورد تایید بود و اختلال در روزهای ابتدایی را با توجه به گستردگی فعالیت، طبیعی خواند و تضمین کرد که هرگونه مشکل،  قطعا پس از ۷۲ ساعت حل خواهد شد.

اکنون اما مشکلات و اختلال‌ها همگی حل شده و متقاضیان می‌توانند تا پایان مهلت مقرر با مراجعه به آدرس اینترنتی سامانه یکپارچه فروش خودرو، ثبت‌نام خود را انجام داده و در خواست خود برای خرید خودرو موردنظر را ثبت کنند. این نیز مورد تاکید است که با توجه به اینکه تقدم و تاخیر زمان ثبت‌نام متقاضیان در برنده شدن آن‌ها تاثیری ندارد، اختلال‌ روزهای ابتدایی جای نگرانی برای مشتریان نخواهد داشت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۲۲۶۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان