//
کدخبر: ۳۵۰۲۶۲ //

علت تاخیر ۱۳ ساعته پرواز نجف، بدی آب و هوای مقصد بود

معاون بازرگانی هما در خصوص تاخیرات اخیر پروازهای این شرکت گفت: روز گذشته پروازهای بین تهران و نجف به دلیل بدی آب و هوای عراق و کاهش دید افقی با تاخیر مواجه شد.

علت تاخیر 13 ساعته پرواز نجف، بدی آب و هوای مقصد بود
به گزارش فرتاک نیوز،

 به نقل از صدا و سیما، ابوالقاسم جلالی گفت: از زمانی که مرز زمینی بسته شده روزانه 5 پرواز به مقصد نجف توسط ایران ایر صورت می گیرد اما در چند روز اخیر، گرد و غباری که در کشور عراق ایجاد شد باعث تاخیرات در پروازها شد.


وی با بیان اینکه ظرفیت پروازها در دو مدل 250 نفره و 180 نفره است خاطر نشان کرد: بر اساس دستورالعمل ها، چنانچه پروازی به دلیل شرایط آب و هوایی با تاخیر مواجه شود پذیرایی نباید صورت گیرد اما از آنجا که برخی از این پروازها با تاخیر 14 ساعته مواجه شدند، ظهر روز گذشته 450 پرس غذای گرم در فرودگاه امام خمینی میان مسافرانی که منتظر پرواز بودند توزیع شد.

جلالی در پاسخ به این سوال که برخی از مسافران علت سرگردانی روز گذشته را فعالیت های چارتر کننده ها می دانند گفت: قرار است فردا جلسه ای با همه چارتر کننده ها برگزار شود تا مشکلات احتمالی رفع شود.

وی افزود: روز گذشته ده پرواز بین تهران و نجف انجام شد که در مجموع، دو هزار مسافر با این پروازها جابجا شدند.

به گفته جلالی، دیروز 5 پرواز 5328 با زمان حرکت ۰۸:۳۵، 5324 با زمان حرکت ۰۹:۳۵، 5318 با زمان حرکت ۱۵:۰۵، 5332 با زمان حرکت ۱۵:۳۵ و شماره پرواز 5338 با زمان حرکت ۲۰:۳۵ دقیقه از فرودگاه نجف به سمت تهران انجام شد، اما پرواز شماره 5325 از مبدا تهران قرار بود ساعت 8 و 30 دقیقه صبح به وقت محلی به مقصد نجف برود که بخاطر بدی هوای مقصد و بسته بودن فرودگاه نجف، ساعت 20و 55 دقیقه و بعد از 13 ساعت تاخیر فرودگاه امام را ترک کرد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۰۲۶۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان