//
کدخبر: ۳۴۹۱۱۴ //

زمینه چینی دلاری ها برای اتفاق بزرگ!

در شرایطی که بسیاری از نوسان گیران برای شکست مقاومت 28 هزار و 200 تومانی قیمت دلار لحظه شماری می کنند، بازارساز ممکن است با فشار یکبارعرضه به آن ها رکب بزند.

زمینه چینی دلاری ها برای اتفاق بزرگ!
به گزارش فرتاک نیوز،

نوسان گیران دلار تصور می کنند، شکست مقاومت 28 هزار و 200 تومانی، اتفاق بزرگ و تعیین کننده ای در آینده بازار ارز خواهد بود. آن ها اعتقاد دارند که در صورت شکست مقاومت یاد شده، تقاضای احتیاطی بیشتری وارد بازار خواهد شد و سرعت رشد اسکناس آمریکایی را بیشتر خواهد کرد.

همین باور است که موجب شده است نوسان گیری دلار به آرامی این ارز را در مسیر افزایشی قرار دهند و با فشار خریدها اسکناس آمریکایی را بالای مرز 28 هز ار تومانی تثبیت کنند. آن ها در ابتدای هفته توانستند دلار را بالای محدوده 27 هزار و 800 تومان نگه دارند و پس از آن موفق شدند که در روز چهارشنبه این ارز را به بالای مرز 28 هزار تومانی ببرند.

در شرایط فعلی بازار، حرکات نرخ حواله درهم نیز از افزایش قیمت دلار در بازار داخلی حمایت می کند. دیروز نرخ حواله درهم تا محدوده 7 هزار و 700 تومانی پیش روی کرد و با این نرخ، حتی دلار در بازار داخلی ظرفیت افزایش قیمت تا بالای محدوده 28 هزار و 200 تومان را داشت. در صورتی که امروز درهم به بالای محدوده 7 هزار و 800 تومان برود، ارزش دلار حتی می تواند بالای محدوده 28 هزار و 500 تومان قرار بگیرد.

در شرایطی که بسیاری از نوسان گیران برای شکست مقاومت 28 هزار و 200 تومانی لحظه شماری می کنند، بازارساز ممکن است با فشار یکبارعرضه به آن ها رکب بزند.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۹۱۱۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان