//
کدخبر: ۳۴۷۴۴۳ //

رشد ۱۳ هزار واحدی شاخص بورس

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با رشد ۱۳ هزار واحدی روبرو شد.

رشد ۱۳ هزار واحدی شاخص بورس
به گزارش فرتاک نیوز،

 در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه بیش از 8میلیارد و 317میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر 4هزار و 661میلیارد تومان در بیش از 484هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با رشد 13هزار و 539واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و 467هزار و 668واحد قرار گرفت.

بیشترین اثر مثبت بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی شرکت‌های فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران و گسترش نفت و گاز پارسیان شد و در مقابل شرکت‌های فولاد خوزستان، گروه صنعتی پاکشو و تامین سرمایه ملت با افت خود مانع افزایش بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله 2میلیارد و 365میلیون ورقه به‌ارزش 4هزار و 908میلیارد تومان در 230هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) 209واحد رشد کرد و در ارتفاع 20هزار و 247واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز بیشترین اثر مثبت بر شاخص فرابورس به نام نمادهای معاملاتی پلیمر آریا ساسول، پتروشیمی تندگویان و پالایش نفت لاوان و در مقابل شرکت‌های سرمایه‌گذاری مالی سپهر صادرات، سرمایه‌گذاری اعتلاء البرز و بیمه اتکایی ایرانیان بیشترین اثر منفی را بر این شاخص به نام خود ثبت کردند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۷۴۴۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان