//
کدخبر: ۳۴۶۶۸۷ //

بیت کوین خودروسازی تسلا را تصاحب کرد

تا به امروز ارتباط بیت کوین با صنعت انرژی به خوبی شناخته شده است، به طوری که خدمات جانبی ارزشمندی مانند کسب درآمد از پسماند انرژی و تثبیت شبکه، روز به روز بیشتر مورد توجه قرار می گیرند.


بیت کوین خودروسازی تسلا را تصاحب کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

رابطه متقابل بیت کوین و انرژی اکنون فراتر از برنامه های معمولی استخراج است. یک پروژه لایتنینگ به نام Distributed Chargeکه توسط اندی شرودر توسعه یافته و در نمایشگاه ۲۰۲۲ بیت کوین به نمایش گذاشته شد، نوید پیشبرد ادغام هرچه بیشتر بیت کوین با بخش انرژی را به روشی نوین و هیجان انگیز می دهد.

شرودر از لایتنینگ برای پرداخت مستقیم بهای برق، بین یک گره با قابلیت لایتنینگ ادغام شده در خودروی تسلا و یک گره لایتنینگ در ایستگاه شارژ استفاده می کند. با استفاده از این سیستم، افراد می‌توانند در یک بازار انرژی همتا به همتا satهایی را برای الکترون ها به جریان بیاندازند.

تکنولوژی شارژ توزیع شده (Distributed Charge) در حال حاضر از خودروهای برقی برای اجرای این ایده استفاده می کند، اما استفاده از این فناوری در مقیاس بسیار گسترده تر نیز قابل تصور است.  

گره ای که شرودر برای اجرا در ترمینال شارژ ایجاد کرد، به درستی برای مقاومت در برابر شرایط نامساعد آب و هوایی طراحی شده است و برد مدار سفارشی آن بر روی پروژه ای به نام پلتفرم  Oratek’s TOFU node platform گسترش می یابد. این گره علاوه بر USB-C می تواند از منبع ۷.۵ تا ۲۸ VDC تغذیه شود. به علاوه، دارای یک سوکت M۲ برای نصب مستقیم در یک SSD باریک یا رادیوی سلولی نیز می باشد.

شرودر بیت کوین را به عنوان شبکه پرداخت بومی برای شبکه انرژی در نظر گرفته و می‌گوید: «هر کنتور برق باید از قابلیت پرداخت دوطرفه و جریان‌های انرژی برخوردار باشد و همه باید بتوانند به‌راحتی و بدون نیاز به دخالت اشخاص ثالث یا سیستم های پولی تورمی، نسبت به خرید و فروش انرژی اقدام کنند.”

نیازی به گفتن نیست که قیمت گذاری و توزیع برق در دستگاه ها از طریق لایتنینگ پیشنهادی بسیار هیجان انگیز با پیامدهای گسترده است. جامعه بیت کوین باید به شرودر کمک کند تا با نصب این ایستگاه های شارژ و تجهیز خودروهای برقی بیشتر با گره های خود، این دیدگاه را محقق کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۶۶۸۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان