//
کدخبر: ۳۴۴۵۸ //

آخرین وضعیت انجام مبادلات بانکی بین ایران و ترکیه

سفیر ایران در آنکارا گفت: مقدمات لازم برای انجام مبادلات بانکی علاوه بر ارزهای بین‌المللی با ارز ملی بین ایران و ترکیه نیز مهیا شده و به زودی این نوع مبادلات مالی، بین بانک‌های ۲ کشور عملیاتی می‌شود.

آخرین وضعیت انجام مبادلات بانکی بین ایران و ترکیه
به گزارش فرتاک نیوز،

محمدابراهیم طاهریان فرد سفیر ایران در ترکیه به منظور بررسی روند فعالیت های بانکی بین ایران و ترکیه با رئیس و کارکنان بانک ملت ایران در استانبول دیدار و گفتگو کرد.  

سفیر ایران در این دیدار تصریح کرد: همکاری های بانکی بین ایران و ترکیه برای تحقق چشم انداز سی میلیاردی مورد نظر روسای جمهوری دو کشور به عنوان موتور محرک فعالیت های  تجاری و اقتصادی محسوب می شود.  

طاهریان فرد تاکید کرد: پس از برجام و رفع تحریم ها از ایران اقدامات موثر و خوبی در جهت توسعه مبادلات بانکی و حل مسائل فنی بین بانک های ایران و سایر بانک های خارجی انجام شده است.

سفیر ایران افزود: با عنایت به حجم قابل توجه روابط تجاری و اقتصادی بین ایران و ترکیه، ارتقاء روابط و تسهیل همکاری های بانکی با مجموعه بانک های ترکیه برای توسعه همکاری های فیمابین حائز اهمیت است.

طاهریان فرد گفت: البته مقدمات لازم برای انجام مبادلات بانکی علاوه بر ارزهای بین المللی با ارز ملی بین دو کشور نیز مهیا شده و امیدواریم به زودی این نوع مبادلات مالی، بین بانکهای دو کشور عملیاتی شود.

 

منبع: قدس آنلاین
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۴۵۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان