//
کدخبر: ۳۴۴۴۲۶ //
رئیس اداره برنامه ریزی مسکن راه و شهرسازی زنجان:

متقاضیان نهضت ملی مسکن سریعتر مدارک خود را بارگذاری کنند

رئیس اداره برنامه ریزی مسکن راه و شهرسازی زنجان، گفت: متقاضیان نهضت ملی مسکن در استان زنجان هر چه سریعتر مدارک خود را بارگذاری کنند.

متقاضیان نهضت ملی مسکن سریعتر مدارک خود را بارگذاری کنند
به گزارش فرتاک نیوز،

 و به نقل از راه و شهرسازی زنجان، بهزاد کردلو، با بیان اینکه در مرحله اول، برای 5 هزار نفر از متقاضیان حائز شرایط اولیه در شهرستان زنجان و براساس اولویت‌بندی، تشکیل پرونده انجام می‌شود، گفت: متقاضیان بر مبنای متاهل بودن، سن متقاضی، تعداد فرزند اولویت بندی شده و جهت تشکیل پرونده به صورت مرحله‌ای پیامک به آنان ارسال می‌شود، تا با حضور در کارگزاری نهضت ملی مسکن نسبت به تشکیل پرونده و بررسی مدارک متقاضی اقدام کنند.

وی اظهار داشت: از این تعداد نیز دو هزار نفر در حال تشکیل پرونده هستند و مابقی هم به صورت مرحله‌ای جهت تشکیل پرونده با ارسال پیامک، به کارگزاری نهضت ملی مسکن مراجعه کرده و پرونده تشکیل داده و افتتاح حساب خواهند شد.

رئیس اداره برنامه ریزی و مطالعات مسکن راه و شهرسازی استان زنجان، گفت: پس از تشکیل پرونده و تایید نهایی و افتتاح حساب و واریز آورده اولیه (۴۰ میلیون تومان),تخصیص پروژه متقاضیان با قرعه کشی صورت خواهد گرفت.

کردلو بیان داشت: فرم «ج» تمام متقاضیان متاهل بررسی و در سامانه ثبت نام اعمال شده است و در زمان تشکیل پرونده نیز سابقه مالکیت (استعلام از اداره کل ثبت اسناد و املاک استان) و سابقه 5 سال سکونت نیز بررسی می‌شود.

وی افزود: متقاضیان حائز شرایط اولیه با مراجعه به سامانه طرح‌های جامع حمایتی مسکن به نشانی اینترنتی « saman.mrud.ir» مدارک خود را تا پایان اسفند ماه سال ۱۴۰۰، بارگذاری و تکمیل کنند و در صورت عدم بارگذاری مدارک، برای تشکیل پرونده دعوت نخواهند شد.

رئیس اداره برنامه ریزی و مطالعات مسکن راه و شهرسازی استان زنجان، ابراز کرد: تصویر کارت ملی و تمام صفحات شناسنامه متقاضی، تصویر کارت ملی و تمام صفحات شناسنامه همسر و فرزندان و گواهی سابقه سکونت باید در سامانه بارگذاری شود.

کردلو در پایان گفت: تشکیل پرونده و پالایش اطلاعات متقاضیان در شهرهای زیر 100 هزار نفر بر عهده اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان می‌باشد که پس از بارگذاری مدارک توسط متقاضیان, جهت تشکیل پرونده از آنان دعوت به عمل خواهد آمد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۴۴۲۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان