//
کدخبر: ۳۴۱۹۰۴ //

پیش بینی قیمت سکه در هفته اول اسفند

سکه دیروز تا نزدیک مرز ۱۲ میلیون تومانی رشد کرد ولی برای اینکه از مرز یاد شده عبور کند،‌ نیاز به حمایت معنادار قیمت دلار دارد.

پیش بینی قیمت سکه در هفته اول اسفند
به گزارش فرتاک نیوز،

در روزهای اخیر، سکه بازان به دقت روند بازارهای جهانی را دنبال کردند. آن ها منتظر بودند که با افزایش تنش ها بین روسیه و اوکراین، قیمت اونس طلا در بازارهای جهانی، رشد معناداری را تجربه کند. با این حال،‌ طلا هم چنان از مرز هزار و ۹۰۰ دلاری فاصله زیادی نگرفته است. در مقابل این اتفاقات،‌ برخی امیدوارند طی روزهای آینده  توافق هسته ای احیا شود. این موضوع می تواند موجب شود توجه معامله گران از روسیه و اوکراین به سوی وین اتریش تغییر کند،‌امری که خواهد توانست زمینه ساز افت قیمت فلز گران بهای  داخلی شود.

سکه دیروز تا نزدیک مرز ۱۲ میلیون تومانی رشد کرد ولی برای اینکه از مرز یاد شده عبور کند،‌ نیاز به حمایت معنادار قیمت دلار دارد. اسکناس آمریکایی دیروز توانست در مسیر صعودی قدم بردارد ولی نتوانست که بالای محدوده ۲۶ هزار و ۵۰۰ تومان تثبیت شود. در صورتی که این اتفاق در روز چهارشنبه نیز تکرار نشود،‌ به احتمال زیاد فلز گران بهای داخلی، شانس زیادی برای رشد قابل توجه قیمت نخواهد داشت.

این در حالی است که برخی از سکه بازان بالا آمدن ارزش ذاتی فلز گران بهای داخلی را به عنوان نشانه ای افزایشی تفسیر می کنند. دیروز ارزش ذاتی سکه به بالای خط حمایت ۱۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسید و همین عامل زمینه ساز افزایش اطمینان معامله گران برای ورود به بازار شد. با این سطح از ارزش ذاتی، سکه در صورتی وارد فاز نزولی خواهد شد که اسکناس آمریکایی به سوی ابتدای مرز ۲۶ هزار تومانی حرکت کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۱۹۰۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان