//
کدخبر: ۳۴۰۱۰۷ //

جزئیات پرداخت سود سهام عدالت در روش غیرمستقیم

با تصویب شورای عالی بورس مصوب شد چنانچه دارندگان سهام عدالت در روش غیرمستقیم، در تاریخ اول اسفند ۱۴۰۰ همچنان سهامدار شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی بوده و سهام خود را نفروخته باشند، سود ۵۵۰ هزار تومانی به آن‌ها تعلق گیرد.

جزئیات پرداخت سود سهام عدالت در روش غیرمستقیم
به گزارش فرتاک نیوز،

سازمان بورس در خصوص نحوه پرداخت سود به دارندگان سهام عدالت در روش غیرمستقیم توضیحاتی ارائه داد.

با تصویب شورای عالی بورس مصوب شد چنانچه دارندگان سهام عدالت در روش غیرمستقیم، در تاریخ ۱ اسفند ۱۴۰۰ همچنان سهامدار شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی بوده و سهام خود را نفروخته باشند، سود ۵۵۰ هزار تومانی به آن‌ها تعلق خواهد گرفت.

واریز سود سهامداران روش مستقیم به چه صورت است؟

روابط عمومی سازمان بورس اعلام کرد: سهامداران روش مستقیم سهامداری عدالت نیز سود سهام خود را از طریق سجام دریافت خواهند کرد.

هفته پیش وزیر اقتصاد از پرداخت سود سهام عدالت سال ٩٩ به سهامداران تا اسفند ۱۴۰۰ خبر داده بود.

به دارندگان سهام عدالت ۵۳۰ هزار تومانی، ۵۵۰ هزار تومان و به دارندگان سهام عدالت یک میلیونی، حدود یک‌میلیون تومان سود پرداخت می‌شود.

گفتنی است، پیش‌تر سیداحسان خاندوزی، وزیر امور اقتصادی و دارایی از واریز حدود ۵۵۰ هزار تومان سود سهام تا آخر اسفند به حساب سهامداران خبر داده بود و تاکید کرده بود که بخشی از سود هم در قالب افزایش سرمایه به دارایی مردم افزوده خواهد شد.

اینکه نحوه پرداخت سود به چه صورت خواهد بود هنوز مشخص نیست. در واقع هر چند زمزمه‌های پرداخت سود از طریق سجام به گوش می‌رسد اما این موضوع هنوز قطعی نشده و ممکن است واریز سود طبق روال سال‌های گذشته باشد.

ارزش امروز سهام عدالت چقدر بود؟

همچنین امروز قیمت سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی امروز به ۱۲ میلیون و ۵۸ هزار تومان رسید که ارزش ۶۰ درصد سهام قابل فروش این سبد ۷ میلیون و ۲۳۵ هزار تومان است.

قیمت سهام عدالت به ۲۲ میلیون و ۶۶۹ هزار تومان رسید که ارزش ۶۰ درصد سهام قابل فروش این سبد نیز ۱۳ میلیون و ۶۰۱ هزار تومان است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: اقتصاد نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۰۱۰۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان