//
کدخبر: ۳۳۹۴۵۱ //
رییس سازمان صمت استان کرمانشاه:

درج قیمت تولیدکننده بر روی کالا، راهکاری عملی برای واقعی شدن قیمت‌هاست

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: از عمده دغدغه‌های مردم، کنترل قیمت‌های کالاهای مصرفی خانوار است و این سازمان به تأسی از برنامه‌های وزارت متبوع، طرح درج قیمت تولیدکننده بر روی کالاها را آغاز نموده است.

درج قیمت تولیدکننده بر روی کالا، راهکاری عملی برای واقعی شدن قیمت‌هاست
به گزارش فرتاک نیوز،

 محسن دارابی؛ رییس سازمان صمت کرمانشاه بابیان مطالب فوق افزود: افزایش غیرمعمول قیمت کالاها در نظام توزیع، ارائه تخفیف‌های غیرواقعی و اغواکننده فروشگاه‌ها و عدم وجود فاکتور مشخص برای محاسبه قیمت واقعی کالا، عدم بهره‌مندی مصرف‌کننده‌ها از تخفیفات تولیدکنندگان و سود شبکه توزیع از این تخفیفات و اجبار مصرف‌کننده به پرداخت بیشترین هزینه حمل، از عمده مسائلی بود که باعث شده تا هرروز شاهد افزایش قیمت‌ها باشیم.

 رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه در ادامه تأکید کرد: ازاین‌رو با اجرای درج قیمت تولیدکننده و برچسب قیمت مصرف‌کننده بر روی کالاها، شاهد واقعی شدن قیمت تولیدکنندگان و شفافیت در بازار ، حذف درج قیمت غیرواقعی و کاهش قیمت ها خواهیم بود.  طبیعتا حداکثر قیمتی که مصرف کننده بایستی به ازاء کالا پرداخت نماید 30 درصد بیشتر از قیمت درج شده تولید کننده است. 

مهندس دارابی در پایان افزود: تولیدکنندگان و صاحبان واحدهای صنعتی استان در فاز اول اجرای طرح درج قیمت تولیدکننده بر روی کالا، همراهی و تعامل خوبی را با این سازمان داشته‌اند و از این طرح استقبال کرده‌اند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۹۴۵۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان