//
کدخبر: ۳۳۷۵۸۸ //

لنوو از گوشی جدید Lenovo Legion Y۹۰ خود رونمایی کرد + تصویر

شرکت لنوو در یک ویدئوی تبلیغاتی از گوشی جدید خود با نام Lenovo Legion Y۹۰ رونمایی کرد.


لنوو از گوشی جدید Lenovo Legion Y۹۰ خود رونمایی کرد + تصویر
به گزارش فرتاک نیوز،

شرکت لنوو به تازگی یک ویدیویی تبلیغاتی را برای لپ تاپ‌ گیمینگ لنوو Y۷۰۰ و گوشی Legion Y۹۰ خود منتشر کرد. البته لنوو پیش از این نیز جزئیات مهمی را درباره آن‌ها فاش کرده بود، با این حال، هنوز هم تمام مشخصات را ارائه نداده است.

گیزبات گزارش داد، لنوو مدتی است که ویژگی‌های Legion Y۹۰ را به اشتراک گذاشته است، اما با توجه به جدیدترین تیزر ارائه شده، طراحی Legion Y۹۰ دارای حاشیه‌های کوچک و صفحه نمایش تخت و لبه‌های گرد است. یک آرایه دوربین نیز در مرکز بخش پشتی گوشی دیده می‌شود.

برای تجربه بهتر بازی، لنوو دوربین سلفی را در قسمت بالا و سمت راست قرار داده است. پیش از این، این شرکت اعلام کرده بود که Legion Y۹۰ دارای صفحه نمایش ۶.۹۲ اینچی E۳ AMOLED و دارای فناوری HDR، نرخ بروزرسانی ۱۴۴ هرتز و نرخ نمونه برداری لمسی ۷۲۰ هرتز خواهد بود. با توجه به Legion Y۹۰، لنوو یک پرچمدار با عملکرد بالا ایجاد کرده است. Lenovo Legion Y۹۰ دارای یک دوربین ۶۴ مگاپیکسلی اصلی در پشت است و در قسمت جلویی آن نیز، لنوو یک دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی را تعبیه کرده است.

گوشی Lenovo Legion Y۹۰

طبق گزارش‌های منتشر شده تراشه Snapdragon ۸ Gen ۱ کوالکام روی Lenovo Legion Y۹۰ نصب شده است و یک رم ۱۶ گیگابایتی و پردازنده گرافیکی Adreno ۶۶۰ از عملکرد این تراشه پشتیبانی می‌کنند. انرژی Lenovo Legion Y۹۰ از طریق یک باتری لیتیوم پلیمری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی که قابل جدا شدن نیست، تامین می‌شود. شارژر آن نیز از نوع سریع و ۱۲۰ واتی است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: اقتصاد نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۷۵۸۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان