//
کدخبر: ۳۳۳۰۸۵ //

لایحه بودجه ۱۴۰۱ در موعد قانونی تقدیم مجلس می‌شود

رئیس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه تغییری در ساختار بودجه در حال شکل‌گیری است، گفت: تنظیم لایحه بودجه در سازمان برنامه و بودجه به اتمام رسیده و دو جلسه در دولت نیز مورد بررسی قرار گرفته است و امیدواریم بتوانیم آن را به موقع و طبق قانون در تاریخ ۱۵ آذرماه به مجلس تقدیم کنیم.

لایحه بودجه 1401 در موعد قانونی تقدیم مجلس می‌شود
به گزارش فرتاک نیوز،

سیدمسعود میرکاظمی در رابطه با تاثیر برگزاری نشست مشترک بین دولت و مجلس، گفت: معمولا جلسات مشترک بین دولت و مجلس نتایج مثبتی به همراه داشته و باعث همزبانی، همدلی و تشکیک مساعی در جهت حل مشکلات مردم می‌شود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه تصریح کرد: هم‌‎اکنون که در فصل بودجه قرار داریم تغییری در ساختار بودجه در حال شکل‌گیری است و حتما ارائه نظر و همراهی مجلس در این مورد مهم است و باید نقطه نظرات نمایندگان و نکاتی که کمیسیون‌ها در این مورد دارند، مدنظر قرار گیرد.

وی یادآور شد: ما تلاش کردیم قبل از اینکه لایحه بودجه را به دولت ببریم با برخی از کمیسیون‌های مجلس جلسه داشته باشیم و نقطه نظرات آنها را گرفتیم و تغییراتی که قرار است در آنچه که در گذشته تحت عنوان لایحه بودجه ارائه شده بود، اعمال کنیم را به آنها انتقال دادیم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه، تاکید کرد: تنظیم لایحه بودجه در سازمان برنامه و بودجه به اتمام رسیده است و دو جلسه در دولت نیز مورد بررسی قرار گرفته است و امیدواریم بتوانیم آن را به موقع و طبق قانون در تاریخ 15 آذرماه به مجلس تقدیم کنیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۳۰۸۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان