//
کدخبر: ۳۳۲۲۶۳ //

بهترین خودرو های ایرانی را از نظر کیفی بشناسید

بر اساس آمار اداره کل صنایع حمل و نقل وزارت صنعت، در مهرماه ۱۴۰۰، پنج خودرو شامل ۲ خودروی سبک و سه خودروی سنگین موفق به کسب پنج ستاره کامل کیفی شدند.

بهترین خودرو های ایرانی را از نظر کیفی بشناسید
به گزارش فرتاک نیوز،

معدن و تجارت، براساس گزارش ارزیابی و ارزشیابی خودروهای ساخت داخل در مهرماه ۱۴۰۰ که توسط اداره کل صنایع حمل و نقل وزارت صنعت، معدن و تجارت منتشر شده، در مهرماه ۱۴۰۰ در گروه خودروهای سبک، بخش وانت و در لیست قیمتی ۲، وانت‌های کارا ۲۰۰۰ تک کابین تیپ ۳ و وانت کارا ۲۰۰۰ دو کابین تیپ ۳ از تولیدات شرکت بهمن موتور و خودرو سایپا ۱۵۱ شرکت سایپا بن‌رو موفق به کسب سه ستاره کیفی شده‌اند.

همچنین وانت‌های نیسان تک سوز آپشنال و نیسان دوگانه سوز آپشنال از محصولات شرکت زامیاد هر کدام یک ستاره کیفی به دست آوردند. وانت پادرا پلاس شرکت زامیاد نیز توانست سه ستاره کیفی به دست آورد.

در لیست قیمتی یک گروه وانت نیز وانت نیوپیکاپ فوتون دیزلی (ایران خودرو دیزل) به همراه وانت KMC T۸ شرکت کرمان موتور چهارستاره کیفی را از آن خود کرد و وانت پیکاپ UAZ شرکت سروش دیزل مبنا نیز سه ستاره کیفی به دست آورد.

۲ خودروی سبک با ۵ ستاره کامل کیفی

در گروه سبک، بخش سواری و در لیست قیمتی یک، خودرو تیگو۷ تولید شده در شرکت مدیران خودرو سه ستاره کیفی دریافت کرده است.

همچنین در لیست قیمتی ۲، هایما S۷ اتوماتیک ایران خودرو خراسان چهار ستاره کیفی را از آن خود کرد.

JAC_S۵ و JAC_S۳ کرمان موتور در این لیست قیمتی سه ستاره‌ای شدند.  SWM G۰۱ شرکت سیف خودرو، آریزو ۶ و آریزو ۵ توربو مدیران خودرو نیز سه ستاره کیفی به دست آوردند.

همچنین در این گروه و این کلاس قیمتی خودروی دیگنیتی شرکت بهمن موتور پنج ستاره کامل کیفی را از آن خود کرد.

در لیست قیمت ۳ نیز خودروی MVM X۲۲ شرکت مدیران خودرو سه ستاره کیفی را از آن خود کرد.

تولید ۷ خودرو سواری با ۴ ستاره کیفی در مهرماه۱۴۰۰

همچنین در کلاس قیمتی چهار، دنا پلاس توربو اتوماتیک شرکت ایران خودرو پنج ستاره کامل کسب کرد و خودروهای پژو ۲۰۷، دنا پلاس از ایران خودرو و پژو ۲۰۷ اتوماتیک پانورمای شرکت ایران خودرو نیز هر کدام چهار ستاره کیفی به دست آوردند.

در این لیست قیمتی رانا پلاس، پژو ۲۰۶ و دنا همگی از محصولات ایران خودرو سه ستاره کیفی را از آن خود کردند و پژو پارس ایران خودرو کرمانشاه نیز سه ستاره ای شدند.

در این لیست، سمند و سورن پلاس ایران خودرو تبریز، پژو پارس ایران خودرو خراسان، پژو پارس ایران خودرو کرمانشاه، پژو پارس ایران خودرو، پژو پارس ایران خودرو مازندران، پژو پارس ایران خودرو فارس همگی سه ستاره کیفی را از آن خود کردند. همچنین تارای ایران خودرو موفق به کسب چهارستاره کیفی شد.

در سطح قیمتی پنج نیز کوییک سایپا چهار ستاره به دست آورد. در این سطح قیمتی کوییک R پارس خودرو، تیبا ۲ شرکت سایپا و همچنین ساینای پارس خودرو موفق به دریافت سه ستاره کیفی شدند و تیبای شرکت سایپا سیتروئن نیز سه ستاره دریافت کردند.

کوییک S شرکت سایپا چهار ستاره و ساینا S پارس خودرو نیز سه ستاره به دست آوردند. کوییک پارس خودرو و ساینا کاشان شرکت سایپا-سیتروئن نیز سه ستاره ای شدند.

۳ خودروی سنگین با ۵ ستاره کامل کیفی در مهرماه ۱۴۰۰

در بخش کامیونت، کامیونت ایسوزو ۸۵NMR و کامیونت ایسوزو NPR۷۵K بهمن دیزل موفق به کسب پنج ستاره کامل کیفی شدند و کامیونت شیلر بهمن دیزل به همراه کامیونت الوند شرکت سایپا دیزل نیز چهار ستاره کیفی را از آن خود کردند.

در بخش کامیون نیز کامیون ایسوزو NPR۷۵M بهمن دیزل پنج ستاره کامل کیفی به دست آورد و کامیون بنز WH ایران خودرو دیزل نیز سه ستاره کیفی به دست آوردند.

همچنین کامیون FAW TigerV۸ از تولیدات شرکت سیبا موتور نیز موفق شد چهار ستاره کیفی را به دست آورد.

در بخش کشنده، خودروی کشنده FAWJ۶ سیباموتور و کشنده نیوفوتون ۴AUMAN H ایرانخودرو دیزل چهار ستاره ای شدند.

در این بخش، کشنده سیتراک C۷ متعلق به شرکت پیلسان نیز چهار ستاره کیفی را از آن خود کرد و کشنده دیما HT۴۹۰ دیما دیزل و کشنده C&C آریا دیزل نیز چهار ستاره به دست آوردند.

در بخش مینی بوس؛ مینی بوس پگاسوز شرکت بهمن دیزل سه ستاره کیفی به دست آورد و ون مسافری وانا از از تولیدات ایران خودرو دیزل نیز چهار ستاره کیفی را از آن خود کرد.

در بخش اتوبوس شهری نیز اتوبوس شهری ATROS تولید شرکت ایران خودرو دیزل چهار ستاره کیفی را به دست آورد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۲۲۶۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان