//
کدخبر: ۳۲۳۴۷۱ //

اعلام جزئیات ثبت‌نام برای دریافت حقوق مرخصی زایمان

مدیرکل امور بیمه‌شدگان سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به نحوه پرداخت حقوق مرخصی زایمان گفت: مادرانی که به هر دلیل بیماری دارند و این بیماری به فرزند آسیب می‌رساند می‌توانند بیش از ۹ ماه استراحت و حقوق خود را دریافت کنند.

اعلام جزئیات ثبت‌نام برای دریافت حقوق مرخصی زایمان
به گزارش فرتاک نیوز،

 مهدی شکوری مدیرکل امور بیمه شدگان سازمان تأمین اجتماعی درباره نحوه  درخواست و دریافت  حقوق مرخصی زایمان اظهار کرد: تمام خدمات در این بخش کاملاً غیرحضوری است و افراد می‌توانند با مراجعه به سامانه خدمات غیرحضوری تأمین اجتماعی مدارک و شماره حساب خود را بارگذاری کنند.

وی درباره مدارک مورد نیاز برای بارگذاری در سامانه اشاره شده تأکید کرد: گواهی ولادت فرزند، شناسنامه مادر و گواهی دستور پزشک بیمارستان باید در سامانه بارگذاری شود و در ادامه نیز سیستم به صورت آنلاین مبلغ غرامت را محاسبه می‌کند.

مدیرکل امور بیمه‌شدگان سازمان تأمین اجتماعی اضافه کرد: مبلغ مورد نظر به صورت الکترونیکی به شماره حساب فرد به صورت ماهانه واریز می‌شود.

شکوری با بیان اینکه بانوان 3 ماه زودتر از زایمان می‌توانند به مرخصی زایمان بروند، گفت: ممکن است برای برخی از مادران به لحاظ بیماری‌های خاصی که برای آنها عارض می‌شود سلامت مادر و فرزند دچار خطر شود و به همین دلیل فارغ از مدت زمان 9 ماه  مرخصی زایمان بدون محدودیت زمانی هر چقدر نیاز باشد می‌تواند به طور جداگانه استراحت کنند و مبلغ محاسبه شده به صورت ماهانه به حساب آنها واریز می‌شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۳۴۷۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان