//
کدخبر: ۳۲۲۹۶۵ //

صعود بیت کوین به بالاترین سطح خود طی ۴ ماه اخیر

قیمت بیت کوین، بزرگ‌ترین ارز دیجیتال جهان، از ۵۱۰۰۰ دلار عبور کرد و به بالاترین سطح خود از اواسط ماه مه میلادی رسید.

صعود بیت کوین به بالاترین سطح خود طی ۴ ماه اخیر
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از شبکه خبری سی‌ان‌بی‌سی، قیمت بیت کوین روز جمعه از 51000 دلار عبور کرد و به بالاترین سطح خود از اواسط ماه مه میلادی رسید.

سرمایه‌گذاران می‌گویند روند صعودی بیت کوین همزمان با سررسید صدها میلیون دلار سهام در روز جمعه رخ داده است.

آن‌ها همچنین به سخنرانی آرام و معتدل جروم پاول، رئیس فدرال رزرو (بانک مرکزی آمریکا) در ایالت وایومینگ اشاره کردند که حکایت از ادامه معاملات بیت کوین و افزایش قیمت دارد چرا که به جز این رمزارز، سایر دارایی‌ها در آن زمان از خود واکنش نشان دادند.

پایگاه اینترنتی کوین متریکس Coin Metrics روز جمعه اعلام کرد که قیمت بیت کوین به نقطه 51026 دلار و 24 سنت نیز رسید که بالاترین سطح این ارز دیجیتال از 14 مه محسوب می‌شود.

بر اساس این گزارش، این ارز دو هفته پیش از مرز 50 هزار دلار عبور کرده بود و از آن زمان اندکی کمتر از این رقم معامله شده بود اما تحلیلگران می‌گویند هنوز جا برای افزایش دارد.

قیمت اتریوم نیز به 4025 دلار و 75 سنت رسید که بالاترین سطح از تاریخ 15 مه محسوب می‌شود.

این روند صعودی در پی افزایش علاقه به منابع مالی غیر متمرکز و توکن‌های غیرقابل تعویض صورت گرفت. به طور معمول، قیمت بیت کوین قیمت سایر دارایی‌های رمزنگاری شده را نیز هدایت می‌کند اما سرمایه گذاران می‌گویند این هفته اینطور نبود.

جسی پرودمن، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل شرکت مشاوره روبو ماکارا، در این باره گفت: بسیاری از موسساتی که به بیت کوین علاقه‌مند بوده اند، به اتریوم روی آورده‌اند که موضوع داغ بعدی و دومین دارایی بزرگ بازار سرمایه است.

وی افزود: علاوه بر این، اکثر بازیگران بازار می‌دانند که بسیاری از این توکن‌های غیرقابل تعویض بر اساس اتریوم ساخته می‌شوند و این راهی غیرمستقیم برای قرار گرفتن در سریع‌ترین بخش بازار است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۲۹۶۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان