//
کدخبر: ۳۲۲۸۱۰ //

اتریوم، بیت کوین را از مرز ۵۰ هزار دلار رد کرد/ ثبات در بازار طلا

به دنبال صعود اتر در روز چهارشنبه به بالاترین سطح 3 و نیم ماه گذشته ، بیت کوین نیز امروز روند افزایشی داشت.

اتریوم، بیت کوین را از مرز 50 هزار دلار رد کرد/ ثبات در بازار طلا
به گزارش فرتاک نیوز،

داده های CoinDesk 20 نشان می دهد ارز دیجیتال برتر از نظر ارزش بازار برای اولین بار از 23 آگوست (۱ شهریور) از مرز 50هزار دلار عبور کرد و 2.7 درصد افزایش داشت.

این پیشرفت یک روز پس از آن صورت می گیرد که اتر ، رمز بومی بلاک چین اتریوم ، از سطح 3800 دلار عبور کرد و به بالاترین سطح از اواسط ماه مه رسید. اتر روز گذشته را با 11 درصد افزایش به پایان رساند که بزرگترین افزایش یک روزه از 21 جولای (۳۰تیر) است و تحلیلگران پیش بینی ادامه پیشرفت را دارند.

بیت کوین نیز به دنبال آن روند افزایشی را پیش گرفته است و داده ها نشان دهنده سوگیری صعودی در بین سرمایه گذاران بزرگ است. برخی از ناظران از کاهش اخیر موجودی بیت کوین در صرافی Coinbase که در بازار Nasdaq فهرست شده است ، به عنوان شواهدی از تقاضای جدید سرمایه گذاران بزرگ یاد می کنند.

همانطور که Cointelegraph گزارش داد ، اگر 51هزار دلار همچنان در حد قابل قبول باقی بماند تا بتواند ادامه روند صعودی بیت کوین 2021 را تقویت کند.

coindesk-BTC-chart-2021-09-02 (1)

 
 

صعود طلا از هفته گذشته

طلا و نقره تا حدی بالاتر رفته اند. فلز زرد 0.08 درصد صعود داشت و نقره 0.20 درصد. قیمت طلا نسبتا ثابت مانده است و همچنان بالای 1800 دلار در هر اونس معامله می شود. شکست آشکار طلا روز جمعه پس از سخنرانی جروم پاول ، رئیس فدرال رزرو در سمپوزیوم مجازی اقتصادی رخ داد. جهش پویای طلا در جمعه گذشته باعث شد تا فلز زرد گرانبها از قیمت ابتدایی آن 1795 دلار را در بالای 1820 دلار به پایان برساند. این حرکت یک روزه قیمت طلا را از میانگین متحرک 100 و 200 روزه خود بالاتر برد. در همین مدت ، میانگین متحرک 100 روزه طلا از میانگین متحرک بلندمدت 200 روز عبور کرد.

gold

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: اقتصاد نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۲۸۱۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان