//
کدخبر: ۳۲۲۳۵۳ //

زور کاهش دما به قطعی آب و برق نرسید!

با وجود کاهش دما، هنوز شاهد قطعی آب و برق هستیم، این در حالی است که به گفته مسئولان در شهریور ماه قطعی برق و آب نه تنها در تهران بلکه در هیج کجای کشور نخواهیم داشت.

زور کاهش دما به قطعی آب و برق نرسید!
به گزارش فرتاک نیوز،

روز گذشته شرکت توزیع برق طبق روال گذشته خود جدول خاموشی‌های احتمالی از تاریخ ۶ تا ۱۲ شهریورماه را منتشر کرد، این در حالی است که مدیران صنعت برق گفته بودند که با عبور از اوج مصرف برق تابستان، به خصوص در شهریور ماه احتمالا دیگر خاموشی نه تنها در تهران بلکه در هیچ کجای کشور نخواهیم داشت.

بر این اساس طبق گزارش‌های واصله، شب گذشته برق در برخی نقاط تهران، و همچنین در شهر‌های اصفهان، مازندران، یزد و خوزستان قطع شد به طوری که گاهی این خاموشی‌ها سه مرتبه در روز اتفاق افتاده است.

هنوز شرکت توزیع برق اطلاعیه رسمی در این خصوص  منتشر نکرده و جدول خاموشی‌های احتمالی هم بدون هیچ توضیح اضافه‌ای منتشر شده است.

خاموشی‌های سراسری و گسترده روز گذشته در حالی اتفاق افتاد که در این باره مصطفی رجبی مشهدی، سخنگوی صنعت برق کشور در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، خبر از کشف پنج هزار مرکز استخراج غیرمجاز رمز ارز در کشور داده بود.

او ادامه داد: روز گذشته نیاز مصرف به ۶۴ هزار و ۳۰۷ مگاوات رسید که این عدد رقم بزرگی است، اما با توجه به گرمای پیش رو، احتمال اینکه این عدد فراتر رود، وجود دارد.

متاسفانه قطعی آب هم در بیشتر نقاط تهران به خصوص شهر‌های شرقی تهران به ویژه دماوند به چشم می‌خورد به طوری که در روز ۲ ساعت و از شب تا صبح هم قطعی آب گزارش شده است.

بر این اساس محمدرضا بختیاری مدیرعامل آب و فاضلاب استان تهران  گفت: خوشبختانه ما پیک تابستان را گذرانده ایم و مشکلی در خصوص قطعی آب نداریم.

او ادامه داد: متاسفانه در منطقه دماوند استان تهران چند روزی است که مشکل قطع آب گزارش شده است که شرکت آب و فاضلاب استان تهران در حال حفر چاه آب برای برطرف شدن این موضوع است.

مدیرعامل آب و فاضلاب استان تهران در پایان تصریح کرد: طبق پیش بینی‌های انجام شده مشکل قطعی آب تا ۴ روز آینده در دماوند استان تهران حل خواهد شد، قطعی آب در منازلی که در ارتفاع قرار دارند، بیشتر احساس می‌شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: اقتصاد نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۲۳۵۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان