//
کدخبر: ۳۲۲۳۱۱ //

هویج ارزان شد

رئیس اتحادیه صنف بار فروشان مشهد با اشاره به کاهش قیمت هویج در بازار گفت: قیمت هویج در چند روز گذشته تا ۳۰ هزار تومان افرایش یافته بود اما در حال قیمت هویج کاهش پیدا کرده و به صورت عمده از ۱۲ هزار تومان تا ۱۷ هزار تومان به فروش می‌رسد. اگر هویج به همین منوال در بازار عرضه شود به زودی روند کاهشی قیمت هویج را شاهد خواهیم بود.همچنین از ابتداء سال جاری قیمت سیر چندین بار افت و خیز داشته است. به طورکلی قیمت سیر روند افزایشی داشته و قیمت آن نسبت به ماه گذشته ۱۰ تا ۲۰ درصد افزایش داشته است.

هویج ارزان شد

حیدر ساکن برجی در گفت‌وگویی در خصوص وضعیت بازار میوه در مشهد اظهار کرد: در حال حاضر بیشتر اقلام در بازار قیمت‌های کاهشی دارند. البته این میزان کاهش خیلی محسوس نیست.

وی افزود: در حال حاضر در بازار قیمت سیر تا حدودی افزایش داشته است. این افزایش قیمت ناشی از افزایش مصرف سیر در این فصل از سال و صادرات آن است که در افزایش قیمت سیر موثر است. همچنین قیمت سیب زمینی به دلیل خرید کارخانه‌ها و همچنین به دلیل صادارت افزایش یافته است. قیمت سیب‌زمینی نیز در برخی مناطق در قیمت عمده فروشی متفاوت  است.

رئیس اتحادیه صنف بار فروشان مشهد در مورد قیمت سیر بیان کرد: در حال حاضر هر کیلو سیر از ۲۰ هزار تومان تا ۳۰ هزار تومان به قیمت عمده به فروش می‌رسد و قیمت آن در بازار خرده فروشی ۳۰ درصد افزایش پیدا می‌کند.

قیمت سیر نسبت به ماه گذشته ۱۰ تا ۲۰ درصد افزایش داشته است

وی ادامه داد: از ابتداء سال جاری قیمت سیر چندین بار افت و خیز داشته است. از طرفی کیفیت محصول سیر در مناطق مختلف متفاوت است‌، اما به طورکلی قیمت سیر روند افزایشی داشته و قیمت آن نسبت به ماه گذشته ۱۰ تا ۲۰ درصد افزایش داشته است.

 قیمت میوه تابستانی متعادل است

رئیس اتحادیه صنف بار فروشان مشهد در خصوص قیمت میوه‌های تابستانی افزود: در حال حاضر قیمت این میوه‌ها متعادل بوده و تنها افزایش قیمت مربوط به پرتقال بوده است که آن هم در سال گذشته در سردخانه ذخیره شده و در حال حاضر عرضه می‌شود.

ساکن برجی با اشاره به کاهش قیمت هویج در بازار بیان کرد: قیمت هویج در چند روز گذشته تا ۳۰ هزار تومان افزایش یافته بود، اما در حال قیمت هویج کاهش پیدا کرده و به صورت عمده از ۱۲ هزار تومان تا ۱۷ هزار تومان به فروش می‌رسد. اگر هویج به همین منوال در بازار عرضه شود به زودی روند کاشی قیمت هویج را شاهد خواهیم بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۲۳۱۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان