//
کدخبر: ۳۱۷۶۵۶ //

مهلت تسلیم اظهارنامه های مالیاتی تمدید شد

استاندار قم از تمدید مهلت تسلیم اظهارنامه های مالیاتی تا پایان مرداد ماه خبر داد.

 مهلت تسلیم اظهارنامه های مالیاتی تمدید شد
به گزارش فرتاک نیوز،

بهرام سرمست امروز و پس از نشست ستاد ملی مبارزه با کرونا در گفت و گو با خبرنگاران با تبریک پیشاپیش عید سعید قربان به همه همشهریان خاطر نشان کرد: در نشست امروز ستاد ملی مبارزه با کرونا، گزارش های مختلفی درباره آخرین آمار شیوع این بیماری در سطح کشور مطرح شد که نشان می دهد تعداد شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی در حال افزایش است.

وی افزود: در حال حاضر ۱۶۹ شهر قرمز، ۱۶۶ شهر نارنجی و ۱۱۳ شهر زرد کرونایی در سطح کشور وجود دارد که عملا بیانگر آغاز موج پنجم بیماری کروناست.

استاندار قم با اشاره به این که آمار بستری ها و فوتی های کرونایی در استان قم نیز در حال افزایش است اظهار کرد: بر این اساس نیاز به تشدید مراقبت ها و نظارت ها داریم و از این رو لازم است تا نظارت بر إعمال شیوه نامه های بهداشتی به شکل وسیع تر و دقیق تری در سطح استان به انجام برسد.

وی همچنین اضافه کرد: باید توجه داشت که اماکن پُرتردد و پرتجمعی مانند تالارها، رستوران ها، استخرهای سرپوشیده، پاساژها و مراکز خرید، باشگاه های بدنسازی و اماکن ورزشی سرپوشیده و همچنین سالن های سینما و تئاتر نیازمند نظارت های بیشتری هستند تا تردد و تجمع در آن ها سبب شیوع بیشتر این بیماری نشود.

استاندار قم درباره ابلاغ پروتکل های بهداشتی مربوط به اعیاد ماه ذیحجه و همچنین عزاداری های ماه های محرم و صفر نیز اذعان کرد: در جلسه امروز ستاد ملی مبارزه با کرونا و برای جشن های اعیاد قربان و غدیر و همچنین عزاداری های ماه های محرم و صفر، کلیات پروتکل های سال گذشته به تصویب رسید و مقرر شد تا قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا پس از بررسی دقیق تر این پروتکل ها، اصلاحات احتمالی مورد نیاز را مورد توجه قرار دهد و برای تصویب نهایی به نشست های بعدی ستاد ملی مبارزه با کرونا ارائه کند.

وی در عین حال درباره مهلت زمان قانونی تسلیم اظهارنامه های مالیاتی گفت: این مهلت طبق معمول هر سال تا سی و یکم تیر ماه خواهد بود، اما در نشست امروز ستاد ملی مبارزه با کرونا و با توجه به وضعیت فعلی شیوع این بیماری در کشور مقرر شد تا این مهلت یک ماه به تعویق بیفتد.

استاندار قم ادامه داد: بنابراین مهلت قانونی تسلیم اظهارنامه های مالیاتی تا پایان مرداد ماه سال جاری خواهد بود و به همین نسبت، مهلت رسیدگی به این پرونده ها هم یک ماه اضافه شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۷۶۵۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان