//
کدخبر: ۲۹۷۸۲۱ //

خسارت قطعی برق را بگیرید

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران از ارائه برنامه زمان‌بندی قطی برق و همچنین تغییر زمان قطعی برق از میانه روز به ساعات پایان فعالیت واحدهای تولیدی خبر داد

خسارت قطعی برق را بگیرید
به گزارش فرتاک نیوز،

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران از ارائه برنامه زمان‌بندی قطی برق و همچنین تغییر زمان قطعی برق از میانه روز به ساعات پایان فعالیت واحدهای تولیدی خبر داد و گفت: تولید کنندگانی که به دلیل قطعی برق دچار خسارت شدند می‌توانند حق خود را از طریق قانونی پیگیری کنند و جبران خسارت وارده را از شرکت‌های برق دریافت کنند.

 حدود دو هفته پیش و بعد از تشدید آلودگی هوا، برخی از کلان‌شهرها با قطعی گسترده برق مواجه شدند، اما خیلی زود برق واحدهای مسکونی پایدار و خاموشی‌ها پایان یافت.

گزارش‌ها از شهرک‌های صنعتی حاکی از این است که طی دو هفته گذشته واحدهای تولیدی تقریبا هر روز با قطعی برق مواجه بودند و به گونه‌ای بار قطعی برق از واحدهای مسکونی به واحدهای تولیدی منتقل شده بود. این در حالی است که طبق ماده ۲۵ قانون تسهیل فضای کسب و کار در صورت کمبود انرژی واحدهای تولیدی در اولویت قطع انرژی قرار نگیرد.

در این رابطه صابر پرنیان در گفت‌وگو با ایسنا، از قطع هر روزه برق شهرک‌های صنعتی در هفته‌های اخیر خبر داد و گفت: به تازگی جلسه‌ای در این رابطه با حضور متولیان برق و مسئولان تعدادی از شهرک‌های صنعتی برگزار و بعد از بررسی راهکارهای کاهش خسارت، مقرر شد شهرک‌های صنعتی هم در زمینه صرفه‌جویی در مصرف گاز همکاری کنند. همچنین از مردم می‌خواهیم برای جلوگیری از بیکاری کارگران در مصرف خود صرفه‌جویی کنند.

وی افزود: تاکنون شهرک‌های صنعتی هر روز در ساعات مختلف و در نقاط مختلف شاهد قطعی برق بودند، اما در برنامه زمانبندی مقرر شده برق شهرک‌ها به صورت یک روز در میان و در ساعاتی که بتوانند آن را مدیریت کنند، اجرا شود. چراکه قطعی برق در میانه روز برای واحدهای تولیدی قابل مدیریت نیست، اما در ساعات پایانی فعالیت این امکان وجود دارد تا آسیب کمتری به تولید وارد شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۷۸۲۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان